Exeter Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Vet spillet er gammelt, men syntes Zero Hour er noe av det morsommere strategi spillene ute. Har egentlig alltid hatt problemer med at the lagger, men tenkte å spørre noen på HW forumet om de visste råd. Det virker som at selv med 2 players og 2 AI, vil spille generere mer og mer lag, helt til 1 AI er utslått. Så jeg bare lurte på om, spillet er kjent for lag ved LAN spilling og AI. Eller at ved å bruke en god nok switch og host maskin skal alt gå fint. En annen liten issue er denne "Mismatch detected" og "Critical Error" dette er feil mld. som dukker opp av og til etter 1 min og etter 2 timer spilling. Som sagt ville bare høre om noen har noen råd. (Har spilt mest med v.1.02 men fikk lag på versjon 1.00 også) Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Et kjent problem i generals spillene det der. Tror at uansett hvilken pc du har så vil det lagge noe grenseløst noen plasser. Pcen min(3ghz, 786 mb ram, 9600xt) lagger også noe helt fælt på absolutt laveste grafikknivå på noen få baner. Noen som kan hjelpe oss?! Lenke til kommentar
proove Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er en kjent problem du har.. Kjører 1 p4 2.6 ghz 2gb ram + 1 amd 3200+ 1gb ram. Gb nettverk osv.. Sliter som pokker med lagg. men Noe som fikk det til å gå litt bedre var å sette ned grafikken + oppløsninga. oppdaterte også Generals, da gikk det litt bedre. Menneh det er en seriøst bugg i spillet som jeg tviler på at noen gang kommer til å bli rettet... Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 du må stille opp virtuelt minnet litt! vis det ikke hjelper så har pcen for lite minne eller for dårlig cpu eller dårlig skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå