ernie_g Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 HEI Nå skal jeg endelig bygge meg pc og lurte bare på om dere ser noe jeg har glemt :!: Har bestilt: Kabinett m/ PSU Hovedkort CPU RAM Harddisk DVD-brenner Keyboard Skjerm Har fra før: Mus + matte Høretelefoner Skjermkort Lenke til kommentar
dmx Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 hmm, ikke noe jeg kan se at du har glemt men ikke stol på meg er så trøtt at jeg klarer så vidt å sitte på denne stolen.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Nettverkskort, CPU-vifte og kjølepasta. Endret 7. februar 2005 av Blib Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nettverkskort, CPU-vifte og kjølepasta. Nettverkskort - som regel integrert på dagens hovedkort. CPU-vifte - hvis prosessoren ikke er i BOXED-versjon. Lenke til kommentar
ernie_g Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Jepp, nettverkskort og lydkort er med i hovedkortet Vet dere om jeg får med alle nødvendige ledninger til både inni maskinen og fra de forskjellige komponentene (skjerm, router, skriver osv) ? Lenke til kommentar
ernie_g Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Og kanskje litt off-topic, men hva er forskjell på boxed og "ikke boxed" cpu? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) BOXED-prosessorer får du i sånn fancy eske fra produsenten med prosessorkjøler og som regel en casebadge av noe slag. TRAY/OEM-prosessorer ("ikke boxed") får du i en liten eske som beskytter prosessoren mot statisk elektrisitet. That's it. Da må du kjøpe prosessorkjøler utenom. EDIT: Ang. ledninger: Du får som regel ikke med strømledning til PC-en tror jeg. Det må du kjøpe utenom. De sender alltids ut strømledninger med noen kabinett/PSU-er, men siden jeg ikke vet hva du kjøper aner jeg ikkenoe om akkurat det. Endret 7. februar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå