Paulex Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 1. Er det mulig å bruke den til kun en extra skjerm, til stasjonær? 2. Hvor lang er vanligvis batteri-levetiden på bærbare datamaskiner? 3.Går det ann å bruke bærbare som stasjonær å koble på en annen skjærm? 4.Kunne noen funnet en rimelig-god maskin med følgende 2 betingelser: *Den kan spille WoW og kjøre ett 5.1 system. På forhånd takk. :Paulex: Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 1. Skjønner ikke spørsmålet. 2. Varierer veldig. En god Centrino basert maskin bør klare rundt 4 timer. 3. Ja 4. 1. Dell Inspiron 8600c 2. 1557 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 1. Nei. 2. 2 - 4 timer. 3. Ja. Lenke til kommentar
Torro Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg kan fint velge om jeg skal slå av LCD skjermen som sitter i den bærbare. Tror de fleste docking stasjonene også automatisk slår av skjermen som sitter i den berbare. Prøv å finn en bærbar med digital lyd ut, ellers må du ha en USB til SPDIF kabel, og den koster rundt 1" Tenkt å koble den på storskjermen skjønner jeg Lenke til kommentar
anbar Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 skjønner ikke helt hvordan dere kan ha 4 timers batt på deres min celeron 2.4 i idle tilstand har bare kapasitet til 1.30, i idle med alle funksjoner på batterisparing... min pentium 1.8 varer i 1 time. min søsters nye 2.2 varer i 1.30 min og min fatters varer i 10 min.... hadde en før der igjen som varte i nøyaktig 30 min. Vet ikke hva det kommer av... men jeg har aldri forlant mer heller Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Fordi de du kjenner ikke har bærbare maskiner som har strømsparende prosessorer som f.eks Pentium-M. En annen grunn kan også være at de maskinene kan være gamle. Lenke til kommentar
JMW Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 1. Nei 2. Alt fra 1,5 - 7 timer 3. Ja Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Det første spm, er om jeg kan bruke den som enda en monitor, til den stasjonære jeg allerede har. Er egentlig en maskin jeg skal ha til: Bilen/Skolen/wow av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå