Kenti Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Er det noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette? Har en kalkulator jeg har skrevet i C# i Visual Studio som jeg vil gjøre om til en .exe-fil. Slik at den kan brukes som en vanlig applikasjon i f.eks. Windows. Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Du velger først Release-konfigurasjon i toolbaren (denne står som regel til Debug når du utvikler). Velg deretter Build Solution. Dette lager en exe-fil i katalogen \bin\release Husk at andre selvsagt må installere .NET-rammeverket for å kunne kjøre programmene dine. Øyvind Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har aldri vært borte i at den lager noe annet enn en .exe (med mindre du har satt den opp til å lage en .dll) Filen skal da ligge i Prosjektmappe/bin/debug eller Prosjektmappe/bin/release (om du har satt den opp til å kompilere en release. Noe du bør gjøre. ) Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 ... ja hvorfor ikke gi ham smør på flesk... dette var jo eksakt det jeg sa til ham, men med litt andre ord Øyvind. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Bare presiserte at den allerede lager en .exe jeg... selv om du kompilerer i debug Jeg er tilhenger av t-skje-metoden Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Teskje er bra, men dette var jo spiseskje neida, case closed. Sorry off-topic Øyvind Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Men er det ikke en lett måte å få laget den så personer som ikke har .NET framework kan bruke programmet? Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ikke helt riktig. Det finnes noen kommersielle produkter som lar deg gjøre dette. Men jeg ville nok heller krevd at brukeren "oppgraderte" pc'n sin med .Net F.eks.: http://www.thinstall.com/help/?_netsupport.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå