HolgerL Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har startet på et større prosjekt: Audi TT Jeg har alltid hatt lyst til å lage en TT. Grunnen er nok at det er designperle av det uvanlige. Så langt har jeg kommet: Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) du er sjuk mann. Du mekker jo 3d hele tida. Ser foressten veldig bra ut. God start! Marsan Endret 7. februar 2005 av Marsan Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Jobbet litt mer mer den nå i formiddag. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Øyh! Jeg har en slik. Den begynner jo å bli skikkelig bra den der! Får jeg anbefale 18-19" hjul (siden jeg nok aldri får råd til det)..? Om du trenger NÆRbilder av noen detaljer noe sted, kan jeg nok ordne det ..men siden din allerede er så bra, har du vel rimelig mye data på den allerede(?) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Om du trenger NÆRbilder av noen detaljer noe sted, kan jeg nok ordne det ..men siden din allerede er så bra, har du vel rimelig mye data på den allerede(?) Jeg har noen referansefotografier. Men det er ikke nærbilder, og de viser som regel bare bilen i noen få vinkler. Det er flott at du tilbyr å ta bilder. Jeg skal si ifra når jeg trenger bestemte detaljer. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå