spoonikus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Hei, jeg har for tiden prøvd min nye pc (profil for speccs), og er ikke HELT 100% fornøyd med den... for nå i det siste har jeg merkert at det har kommet svarte "flimmer" på skjermen i windows, men IKKE ofte, det bare kommer en gang i blandt(plager meg ikke, men kan være noe som hinter til en feil i systemet?). I f.eks cs 1.6, så har den steder der det er 100(99) fps, 90 fps og 70-80 fps... noen ganger ned på 50-60! dette skal ikke være mulig på mitt oppsett ut ifra min erfaring . Noen som vet hva som kan være galt? kan det være for liten PSU? har 350watt, (ikke Q-tec) jeg fikk den med en gaming box fra komplett... husker ikke helt merke , det står "fsp group" eller noe slikt. Jeg vurderer å formatere(igjen), for det var ikke slike dropp før. Alle svar = EDIT: Jeg har klokket skjermkortet, men etter min erfaring, så kjører jeg det ikke klokka lenger. Dette for å redusere sjangsen for bugs/skader Endret 6. februar 2005 av spoonikus Lenke til kommentar
spoonikus Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 ingen med ideer? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 ingen med ideer? Kva er tempen på Skjermkortet og cpuen? Sidan du har overklokka så kan det godt være varmen som er problemet, eller at kortet har tatt skade av overklokkinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå