danielsn Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Har netopp starta på ny side. Det skal bare bli en slags forside med masse linker ol. Så hva syns dere? www.home.no/danielsn EDIT: starta opp prosjektet for drojt en time siden. Endret 6. februar 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 NEI!! Syntes vel at den ikke var så veldig bra...... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Er det en skjermdump, er det en tegneserie? Who knows.. Jeg regner med du ville finne på noe originalt. Dette var bare dårlig lagd og kjedelig. Hvem vil ha grusomme xp skin på en webside? Nei, dette kommer ikke til å fungere av utallige grunner. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Greit du prøver å tenkte nytt, men; DAMN! Dette fungerer bare ikke for meg ihvertfall.. Bildet var også i dårlig kvalitet og googleboksen gikk utenfor menyen der :\ Sorry..? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Originalt, men ikke særlig pent etter min smak. Ser ingen vits i å ha XP-stilen, ingen av "knappene" i start-menyen har noen funksjon, og det har ingen sammenheng med innholdet osv. TimesNewRoman font???? Ser ikke ut på nettsider, og når det ikke passer til resten blir det enda verre. Tror det heter Søk i verden.... Validatoren fant drøssevis av feil du bør rette opp! Ble veldig negativt, men det falt bare ikke i smak hos meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå