Dorian Gray Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Who gives a shit? Jeg spammer når jeg gidder, og chillern når jeg gidder. At folk ikke legger ekstra merke til meg er noe jeg ikke kunne brydd meg mindre om. Du er bare sjalu på meg og Stefan. High 5! Jeg må si jeg liker å se hva gutta i Backstage skriver, og alle som har noe vettugt å si i filmavdelingen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Who gives a shit? Jeg spammer når jeg gidder, og chillern når jeg gidder. At folk ikke legger ekstra merke til meg er noe jeg ikke kunne brydd meg mindre om. Du er bare sjalu på meg og Stefan. High 5! Jeg må si jeg liker å se hva gutta i Backstage skriver, og alle som har noe vettugt å si i filmavdelingen. The mighty two guys. Jeg innrømmer det: Jeg misunner dere SYKT. Sett strek under det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg må si at jeg følger litt ekstra med på postene til tomat-ulf (tror det er det han heter), etter episoden med han som ville finne navnet på hun der dama. :!: Den husker jeg, Artig forsøk... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Gøy at noen gidder lese det fjåset jeg vrøvler av meg Her er min liste: Faglig følger jeg med på: Modder: Simen1 Skrue Desertglow Rikky Wh1te Blacktower + alle testerne på hw. (akkurat nå følges Mastiff med argusøyne) Brukere: Alastor CastroFiber Tom Waits for Alice Snekker'm, Snorreh og Mr Anders (knick Knack, dog er han bare innom i ny og ne) Rayline TWB Sjefern ATWindsor Polecat + en haug andre brukere. Det er ikke alltid like lett å komme på disse. Men jeg vet hvilke brukere som deltar med kunnskap og det er mange av dem Interessemessig er jo.... Skurupu am3k Gef Uderzo SnowDOG_ _Mist_ Loomy EJH T.F.T tbone steffe .....svært aktive der jeg er aktiv Så liker jeg jo stort sett de som liker seg best i OT delen av forumet. gspr har jo noen kommentarer som jeg hyler av: Sitat: "Helvete heller da mann, det er jo som å snakke til en vegg. Vi forklarer jo hva du må gjøre, og du bare måper og trykker ut noe grautnorsk som knapt kan leses uten å måtte skrike høyt av smerte" Hyl!!! Har også en rekke andre brukere som jeg syns blomsterer med kunnskap. Er mektig imponert over de som deltar i gjett filmen tråden. Lurer noen ganger på om de jukser via msn. svankemajor (?) har jo grisepeil på film. Musikk delen farter jeg lite i, men lo godt av Haltan og Lars P når de lagde sang til AnAnAs. Legger merke til at OT delen er et lite samfunn, hvor dere trives i hverandres nærhver:D Har stort sett et veldig godt forhold til de fleste brukerne. Men setter ekstra stor pris på de som gjør forumet til et godt sted å være. F.eks golfbag og hans juleavatar konkuranse. Alle de som driver med bilderedigering. Holger eks. Jeg var og drit imponert over Zedkar's egen bildemanipulasjon, der han kopierte seg selv 5 ganger inn i et bilde. Mange bra brukere der ute. Beklager at jeg ikke nevnte akkurat DEG, men her ligger jeg å prøver å få sove..... Snakkes i morgen folkens Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det er vel noen jeg følger ekstra med på, er vel spesielt artikkelforfattere og de voldsomt aktive brukerene. Det hender vel oftere at jeg skipper noen brukere sine innlegg enn at jeg følger spesielt godt med på noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå