TSP Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 1. LordZyfex 2. Orresnei 3. White 4. Ueland 5. Psilocybe 6. Enden 7. Blib 8. Øyvind_Dahle 9. ZlummGlumm 10. Turbopus (fetteren min så... ) 11. ^Th0mas^ 12. @kd 13. Desertglow 13. Opus 14. Karmacom (Lange og gode innlegg og mener for det meste det samme som meg ) Dette er ikke at rankingsystem bare satte opp tall for å se hvor mange jeg kom på Som dere ser er det en haug av moderatorer her, det er fordi jeg liker moderatorer Sjekker forresten alle stengte tråder jeg kommer over. TSP Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Kom jeg med på en lsite . Det var da kjekt! Selv følger jegegentlig ikke så mye med på noen spesifikke brukere, men henger helst på Total War-kategorien. Zyfex, the strattegy-player og de følger jeg gjerne litt med på, men ellers er det vel ingen. Endret 8. februar 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Rykende_kaffe Nicklas Atomet Ati-radeon Så det evige bullshit-crew: Haltan Steffyboy LarsP fredrikrb Sjekker også hva skjerm guruen har og si.... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg holder meg, såklart, alltid oppdatert på hva som skjer i babethreaden. Men jeg setter spesielt stor pris på innleggene til oivind_dahle, Gef og Uderzo . Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) (kranglefantene) \ 1. Snekker'n 2. Snorreh 3. Jankee 4. Am3k 5. B|real 6. Schmelck 7. Enden 8. Simen1 9. Psilcocybe (Psilo) 10. OT modda... (W1te, SnowDOG) 11. *dragon* 12. Desertglow 13. Opus 14. Hw/OK Moddene. (Mange) Edit: Fikset opp litt.. Endret 8. februar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg må nok også si HalTan. Aller først likte jeg han ikke særlig, men etter at han fortale meg at han likte King Crimson og Hendrix låt pipa en annen tone! Må også si at jeg har stor respekt for PelsJacob og noen andre på den politiske siden. Også forfatteren av Palmekraft.net (enormt bra web-design) ettersom han er bare 15 år! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Oivind_dahle. han har fete babes å vise ^^ Edit: siden ingen følger med på meg kan jeg også spamme videre Oje life is a bitch aint it ? Endret 9. februar 2005 av Gohan Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 1. satyrium 2. LarsP 3. HalTan 4. Jan-Erik 5. TLZ 6. Nr.4 7. Satrucci_ 8. darkness| 9. TAAB Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Meg selv.... Så gøyt du har det på forumet da! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 wh1te, bandidos pelle og evt. psilocybe / sosohal. Få som egentlig har noe fornuftig å komme med. :] Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) følger med på: *ha|tan *exploid *øyvind_dahle *thomas *tci *Psilcocybe ++ ingen som vevner meg Endret 22. februar 2005 av hansol123 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Leser TSP sine poster ekstra nøye, for han har mange flotte/læringsrike/intelligente poster. Ellers leser jeg postene til moderatorene og administratorene nøye. Iallefall nesten alltid. Endret 22. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Nicklas. Skuffer aldri. Underholdning for mange timer av og til, faktisk. Jeg følger mest med på backstage/musikk gutta:-liste- *Host* Men samme her. Zyklon og resten av bunchen. De fleste er nevnt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Leser TSP sine poster ekstra nøye, for han har mange flotte/læringsrike/intelligente poster. Ellers leser jeg postene til moderatorene og administratorene nøye. Iallefall nesten alltid. OffT: Nå blei jeg varm om hjerterota og som du ser følger jeg med på deg også edit: For det er meg du mener? hvis ikke så bare lat som TSP - @kd Endret 22. februar 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 1. satyrium2. LarsP 3. HalTan 4. Jan-Erik 5. TLZ 6. Nr.4 7. Satrucci_ 8. darkness| 9. TAAB wow, en som faktisk følger med på mine innlegg jeg er beæret! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Tomat-Ulf! Hele Musikk-crewet også, kaiern, Satrucci_, HalTan, TAAB, sixx osv. Og @kd selvfølgelig! Endret 22. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå