-Tori- Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg leser disse brukerenes innlegg ekstra nøye: 1. SteffyBoy (Han skrive alltid rare ting som får meg til å le!! ) 2. HalTan (For å se hva dumt han har funnet på å si nå ) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ingen som nevner meg? Flott! Da kan jeg bare spamme videre!! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hmm: Mr. Lee Zyklon TLZ Karmacom anth Wh1te kaiern psilocybe LarsP Oyvind_Dahle (hørte jeg babethread v2.0???) Ha|Tan LordZyfeX De fleste av disse skriver gode og interresante innlegg, andre er bare tullete :!: Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Følger ikke med på noen spesielle, men skal jeg nevne ett må det være PoleCat's innlegg.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ingen som nevner meg? Flott! Da kan jeg bare spamme videre!! Samma her!=P Jeg følger ikke med på spesielle personer, heller tråder... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Hva faen? Leser folk innleggene mine? Kanskje jeg bør tenke meg om to ganger før jeg skriver fra nå av. "De som skriver noe fornuftig + HalTan" er vel den perfekte beskrivelsen på hva som er verdt å sjekke ut her på forumet, selv liker jeg: HalTan (det meste er sarkastisk bullshit, men innimellom ser vi at gutten kan diskutere når det gjelder musikk og politikk) wh1te (er alltid digg å lese hva han har å si om diverse filmer) Bandidos Pelle (smarteste 15-åringen jeg kjenner) fredrikrb (alltid noe homotull fra denne karen) Zaeira (gode og raske filmanmeldelser, og fan av Stewie) Seixon (en fantastisk innsikt i politikk med et snev av underholdende arroganse) JoachimR (patriotkompisen) Jo, også han som hele tiden lager de tåpelige sextrådene. Endret 7. februar 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) ATOMET!! :w00t: Seriøst, jeg følger med på alt, jeg. EDIT: (Det var svar på SteffyBoy sitt spørsmål, jeg vet jeg har laget en liste. ) Endret 7. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
r Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hva faen? Leser folk innleggene mine? Kanskje jeg bør tenke meg om to ganger før jeg skriver fra nå av. Nei, ikke gjør det! Får vite masse nyttig om deg... Hvordan du liker det i sengen, f.eks... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 fredrikrb Oyvind_Dahle SteffyBoy wh1te HalTaN tor_erik + div andre Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Tja, TLZ objorkum Ingardj kyrsjo olsen De fleste (alle) av disse skriver gode innlegg. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Leser på det jeg har interesse av å lese.. Leser ikke noe fordi det er noen "kjente" forumbrukere som har skrevet det.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 allyse!!! (ja jeg ser du leser tråden nå ,men det viser bare hvor godt jeg følger med på deg!) Ikke vær overasket om jeg har satt opp cam i dusjen og har det gøy med megselv hvergang du dusjer! :!: :!: Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 legger ikke merke til hvem som har skrevet det engang jeg, det er uvesentlig. om det interesserer meg leser jeg det, og kanskje komenterer Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg følger med på moderatorene, for flere av dem misbruker gjerne "makta" de sitter med. De moderatorene jeg hinter til, stenger tråder med dårlige begrunnelser og poster gjerne en nesten identisk tråd litt senere. Noen er til og med så late at de rett og slett ikke gidder å flytte en tråd, men stenger den i stedet. Det finnes jo, selvfølgelig også de som gjør jobben sin. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Følger egentlig ikke med på noen spesielle brukere. Leser vel rettere sagt de postene jeg vil. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Folket fra musikkforumet pluss et par til. Ellers så leser eg alt det som eg fattar interresse for, som tidlegare sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå