Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilke brukere følger du ekstra med på?

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva faen? Leser folk innleggene mine? Kanskje jeg bør tenke meg om to ganger før jeg skriver fra nå av.

"De som skriver noe fornuftig + HalTan" er vel den perfekte beskrivelsen på hva som er verdt å sjekke ut her på forumet, selv liker jeg:

HalTan (det meste er sarkastisk bullshit, men innimellom ser vi at gutten kan diskutere når det gjelder musikk og politikk)

wh1te (er alltid digg å lese hva han har å si om diverse filmer)

Bandidos Pelle (smarteste 15-åringen jeg kjenner)

fredrikrb (alltid noe homotull fra denne karen)

Zaeira (gode og raske filmanmeldelser, og fan av Stewie)

Seixon (en fantastisk innsikt i politikk med et snev av underholdende arroganse)

JoachimR (patriotkompisen)

Jo, også han som hele tiden lager de tåpelige sextrådene.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Hva faen? Leser folk innleggene mine? Kanskje jeg bør tenke meg om to ganger før jeg skriver fra nå av.

Nei, ikke gjør det! Får vite masse nyttig om deg... Hvordan du liker det i sengen, f.eks... :p

Lenke til kommentar

Jeg følger med på moderatorene, for flere av dem misbruker gjerne "makta" de sitter med. De moderatorene jeg hinter til, stenger tråder med dårlige begrunnelser og poster gjerne en nesten identisk tråd litt senere. Noen er til og med så late at de rett og slett ikke gidder å flytte en tråd, men stenger den i stedet. Det finnes jo, selvfølgelig også de som gjør jobben sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...