Jan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 I en tråd så er det enkelte brukere sine synspunkt jeg ser grundigere i enn å bare skumlese. Så hvilke brukere følger du litt ekstra med? Ikke nevn hvem du ignorerer i en tråd. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jeg leser ofte ekstra godt på det som er skrevet av de forskjellige moderatorene. Eksempler på disse; Wh1te, Psilocybe, B|Real osv. Endret 6. februar 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Dine Jan-Erik faktisk... pluss: RizK Satrucci_ kaiern HalTan Zyklon hmm kommer ikke på andre nå... EDIT: Skrev et navn feil.... *skamme seg* Endret 8. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ueland, simen1, PelsJakob, wh1te, PoleCat, Snekker`n, psilocybe, enden, B|Real, Blib, SnowDOG_, arve87, Marvil, HalTan (), Endre, Skrue, oivind_dahle, allyse, DesertGlow + m.m. Kortfattet er det vel de mer aktive og presise brukerene som sier sitt rundt om på forumet - de jeg enes med, de med korrekt rettskrivning og de med innspill som faktisk angår diskusjonen. Jeg leser selvsagt andres innlegg òg, men det er de ovennevte personer jeg virkelig leser grundig dersom en tråd skal "skumleses". Ofte leser jeg også trådstarters innlegg, ettersom det på mange måter gir et nokså helhetlig bilde av trådens gang. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jeg følger med på: 1. Holger 2. SteffyBoy 3. ahpadt 4. fredrikrb 5. HalTan 6. wh1te 7. SnowDOG_ 8. AnAnAs 9. psilo 10. tor_erik 11. TheMasteR 12. Velmont 13. JoachimR 14. NerdVANNA 15. DevN 16. gspr 17. DIMILES + Mange fler. For å ikke snakke om alle som er enig i at rettskriving og gramatikk er viktig på fora. Endret 22. februar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Leser alt jeg hvis det først er av interesse.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Dine Jan-Eirik faktisk... Jada, rett skrevet navn også! Flott! Hehe. Jeg følger mest med på backstage/musikk gutta: TLZ Satrucci_ Zyklon kaiern Aero^^ ikke minst Haltan TAAB A_N_K groenn Men også Steffyboy, fredrikrb, Ø.B og LarsP. b-real, wh1te og diverse andre moderatorer. Liker svært godt den muntre tonen laddet med mye kverulering til Psilocybe Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Leser alt jeg hvis det først er av interesse.. Enig der, synes ikke hvilken bruker det er som står bak inlegget skal ha noe si på hva det står i posten. De fleste har noe bra å komme med en gang i blandt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Atomet Nicklas Ati-radeon tøbbi Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Vel, jeg følger ekstra godt med på meg selv da, ettersom jeg ønsker å uttrykke meg korrekt og moralsk riktig. (funker ikke alltid) Ellers så følger jeg med på de som har vært en liten stund og som har en generell fornuftig tone. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Så hvilke brukere følger du litt ekstra med? De som skriver noe fornuftig + HalTan Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 oivind_dahle og enden er sympatiske typer. + alle de andre med gode eller artige innlegg. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 AtometNicklas Ati-radeon tøbbi Samme + eks-fat fuck fyrn Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Passer på å se innom Atomet og tøbbi sine emner, de pleier ofte å være morsomme Spørs det hvilket humør jeg er i og hva jeg er ute etter. Leser ofte de som gir mest presise og gode svar. Husker ikke så mange nå. Ellers leser jeg ofte postene til disse: De fleste i WDS (de fleste der er presise og flinke) De fleste moderatorer (enden, ueland, B|real osv) snowDOG_ Nikkor LarsP oivind_dahle edit: Vil legge til tor_erik og SteffyBoy, og etter å ha sett i RPP, også r. Heh, andre edit: Nå vil jeg legge til alle de fønni SO3-folka. Endret 27. februar 2005 av svamp Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Følger stort sett med på folk som er vennlige og har kunnskap for det de driver med. Polecat, Marvil, Skomaker og arve87. Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Leser alt jeg hvis det først er av interesse.. Ditto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå