Anderssb Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg skal kjøpe meg nytt tastatur og mus og jeg har kommet fram til at jeg vil ha enten Logitech Cordless Desktop LX700 eller Logitech Cordless Desktop MX, men jeg vet ikke hvilket av dem jeg skal velge. Noen som har noen erfaringer? positive og negative. Lenke til kommentar
Soho Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har MX selv er storfornøyd. Men skal du absolutt ha nytt tastatur og mus ville jeg kjøpt et billig tastatur til 100 kr og en razor mus. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Neineineineinei. Det er jo Logitech Ultra X Flat som er tingen når det gjelder tastatur. Ellers ville jeg gått for en Logitech MX510 som mus. De to sammen er dynamitt. (helt knall altså) Vil du virkelig ha trådløst? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Neineineineinei. Det er jo Logitech Ultra X Flat som er tingen når det gjelder tastatur. Ellers ville jeg gått for en Logitech MX510 som mus. De to sammen er dynamitt. (helt knall altså) Vil du virkelig ha trådløst? Ja jeg skal ha trådløst fordi jeg ikke er en "hardcore gamer" og derfor trenger 100% nøyaktighet. Det som er viktig for meg er at musen og tastaturet skal være gode å bruke. Er det ingen som har prøvd Logitech Cordless Desktop LX700? Lenke til kommentar
que Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 MX har gått ut av produksjon, kommer en som heter MX 3000 eller noe slikt. Kombinasjon av LX 700 tastaturet og MX700 musa hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 MX har gått ut av produksjon, kommer en som heter MX 3000 eller noe slikt. Kombinasjon av LX 700 tastaturet og MX700 musa hvis jeg ikke tar feil. Ok, takk for info Men er MX3100 et bra alternativ i forhold til de som allerede er nevnt? Der følger vel MX1000 musa med? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hadde selv ventet til Mx3100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå