EC Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 For DIY-entusiastene: Finn et gammelt/defekt PCI-kort. Slip vekk kontaktpunktene som "går inn i hovedkortet" (alternativt kutt banene med en kniv - men SJEKK at det ikke blir kortslutninger!!! Jeg anbefaler å slipe...). Skjær ut et passende hull og monter en vifte over. Enkelt og veldig greit. Men det er neimen ikke sikkert det blir like pent, da... Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kan jo også fungere greit for feks. dem som er redd for å "bryte" garantien ved å skifte ut "stock"-viften som sitter på GFX-kortet el. Lenke til kommentar
ShowNOmercy Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 har en jeg også, bråker som et uvær når du skruer den opp. også la jeg ikke så mye merke til lavere temp jeg, den ligger nå i hylla og støver bort men dette er klart bortkasta penger Lenke til kommentar
ha55e Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 På pcstyling.no har vi hatt Vantec Spectrum Fan Card siden midten av 2004 ! Det er absolutt en kul ting å bruke opp et ledig PCI spor på c",) Hasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå