Erik J. Nilsen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Vantec Spectrum UV Dual Fan Card Vi tar en titt på et "PCI-kort" med 2 innebyggede vifter. Kanskje noe for deg som har behov for å kjøle skjermkortet ditt ekstra - eller et varmt videoredigeringskort? Les artikkelen her Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har sånn selv men etter en stund når den er full av støv og sånn og lagrene er slitt bråker den nesten værre enn tornadoen min! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Støynivå: 25 ~ 36.64 dB(a) Stygg og penger ut av vinduet Lenke til kommentar
LorIeNz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 har vurdert dette kortet nå som jeg skal modde kabinettet mitt om noen måneder, men vet ikke om det er vits. Det ser kult ut og den er blå så det står til resten av kabinettet, men får se når den tid kommer Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg lurer bare på hva som skjer med det "fine" UV lyset når du stiller viftene inn på laveste hastighet? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg lurer bare på hva som skjer med det "fine" UV lyset når du stiller viftene inn på laveste hastighet? Det lyser like kraftig - Vantec har heldigvis lært av andre sine feil Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det var jo nesten overasskende Alt i alt så ser det jo ut som den er verdt de 150,- den koster Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Dette må da være verdt 150kr!? Særlig hvis det enkelt hadde gått an å skru den HELT av når man ikke spillte...? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Dette må da være verdt 150kr!? Særlig hvis det enkelt hadde gått an å skru den HELT av når man ikke spillte...? Hmmm, du sier noe der, burde dog være enkelt å modde på en liten bryter Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Lurer på om den funker bra nok til at man kan skru av skjermkortviften. Det hadde jo vært relativt genialt, ettersom de har en tendens til å begynne å bråke etterhvert... Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Lurer på om den funker bra nok til at man kan skru av skjermkortviften. Det hadde jo vært relativt genialt, ettersom de har en tendens til å begynne å bråke etterhvert... det tviler jeg meget sterkt på! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Kommer helt an på hvilket skjermkort det er.... MX kort eller lavere ATI kort burde nok fungere... Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hadde tenkt på en slik selv til lydkortet mitt. Hvor vidt det vil hjelpe gjenstår det vel å se! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hadde tenkt på en slik selv til lydkortet mitt. Hvor vidt det vil hjelpe gjenstår det vel å se! tror det er bortkastet til lydkort da Ikke klokker man lydkort Ikke genererer de særlig med varme, skulle de gjøre det, er det bare å klaske en ribbe på Det er ikke verdt den ekstra støyen du får, selv på laveste hastighet Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hadde tenkt på en slik selv til lydkortet mitt. Hvor vidt det vil hjelpe gjenstår det vel å se! tror det er bortkastet til lydkort da Ikke klokker man lydkort Ikke genererer de særlig med varme, skulle de gjøre det, er det bare å klaske en ribbe på Det er ikke verdt den ekstra støyen du får, selv på laveste hastighet Mitt Creative SB Audigy ZS 2 Platinum genererer svært mye varme til å være et lydkort. Har ikke merket noe til det i dag, men det har ofte skjedd at lyden har begynnt å hakke. Det er litt vanskelig å forklare, men det er akkurat som om det er artifacts i lyden. Noe jeg _tror_ kommer av varmen. Men hvis du mener kjøleribb er bedre, så går jeg klart for det! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 jada, klart kjøleribbe forran den der saken. Men tror ikke problemet ligger der... meeeen det trenger vi ikke ta i denne tråden Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 fin-fin test, men jeg synes utsagnet om at en velplassert vifte gjør samme nytten er litt dumt når det ikke er begrunnet update? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 fin-fin test, men jeg synes utsagnet om at en velplassert vifte gjør samme nytten er litt dumt når det ikke er begrunnet update? Det trenger vel strengt tatt liten begrunnels. En velplassert vifte er rett og slett det, en vifte som du har plassert til å blåse der du trenger det mest. Feks så kan du modde inn en 120mm vifte inn i sidedøre som blåser over kortene, eller så kan du henge en opp inne i kabinettet ditt. Det er derikmot ikke alltid like enkelt eller elegant. Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 fin-fin test, men jeg synes utsagnet om at en velplassert vifte gjør samme nytten er litt dumt når det ikke er begrunnet update? Det trenger vel strengt tatt liten begrunnels. En velplassert vifte er rett og slett det, en vifte som du har plassert til å blåse der du trenger det mest. Feks så kan du modde inn en 120mm vifte inn i sidedøre som blåser over kortene, eller så kan du henge en opp inne i kabinettet ditt. Det er derikmot ikke alltid like enkelt eller elegant. Nei, jeg synes nemlig det høres rimelig tungvint ut i forhold til graden av min pc-mekke interesse, så det poenget faller ialle fall bort for min del. Å slenge inn det kortet derimot, kan jo ikke bli enklere..kommer til å kjøpe det. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Synes denne testen er fin, krever ikke så mye. Dette er vel det vi kan kalle en "mindre" test, noe man gjerne kan ha mye av 150Kr forsvarer produktet god synes iallfall jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå