DarkStarr Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) jeg har et chieftec kabinett med 4 stk. 80mm(25 cfm, 19db) 2 i fronten som blåser inn og 2 bak som blåser ut. en 120mm vifte i psu(12-17db) en thermaltake vulcano 11+ xaser ed.(LINK) med standard goop og standard vifte til R9800PRO idle temp er (nå) : CPU 44c@3000rpm på vifta HK 37c(uten vifte) HDD1 24c HDD2 24c er det kald\varmt for mitt system?(profil for specs) en kamerat av meg har akkurat lik CPU og med BOXED vifta har han den på ca. 32c IDLE og 42c LOAD edit : leif Endret 6. februar 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Tempen høres kurrant ut den. Absolutt ingen fare. Om kompisen din har en cpu med lavere temp har lite å si, der spiller andre ting alt for stor rolle for at du kan sammenligne. Feks hovedkort, romtemp osv osv.. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) det spiller jo ikke no stor rolle, men jeg syns bare det er rart men har hk no betydning for temp.? Endret 7. februar 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 det spiller jo ikke no stor rolle, men jeg syns bare det er rartmen har hk no betydning for temp.? Ja, HK leser temp veldig forskjellig, feks kan det være mer en 10C forskjell fra et Abit til et Asus kort. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 men viser da et av hk feil(eller begge) eller blir det kaldere? (det hadde virka litt rart) Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 NF7 hovedkortene har feil på cpu temp. Hvis jeg lar maskinen være avslått i ca 10 timer og starter opp ligger den fra 36-39 og hvis jeg starter den opp på nytt går tempen opp 5-6 grader så N-Force brikkesettene er unøyaktige på temp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå