sydana Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) hei her er noen bilder jeg tok for å prøve ut kameraet mitt d70, linse 28-100... vil gjerne ha litt kritikk om hva dere syns da:) Bilde1 Bilde2 Bilde3 Endret 6. februar 2005 av sydana Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Likte det siste kjempegodt!! De 2 første hadde en del støy... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Alle tre er tatt med alt for høy ISO-innstilling. -KJ Lenke til kommentar
nyn Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Er fint om du laster opp litt mindre versjoner av bildene, sånn som det nå så blir de for store til at jeg gidder å se på de. En tredjedel av størrelse holder i massevis, men kos deg med kameraet, kommer nok til å bli et kjært barn Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 likte bilde 2 godt. Fin dybde og komposisjon. Bilde 3 var også kreativt, men jeg synes det ble litt flatt. Men godt forsøk.. Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Er fint om du laster opp litt mindre versjoner av bildene, sånn som det nå så blir de for store til at jeg gidder å se på de. En tredjedel av størrelse holder i massevis, men kos deg med kameraet, kommer nok til å bli et kjært barn Hehe, de er litt større enn skjermen min men det går bra... Fint med store versjoner da man ser detaljene godt... Støy og sånnt kan lett bli kamuflert i for små bilder!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå