TSP Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Vi har diskutert disse forslagene internt den siste tiden, og kommet frem til at verdien av slike priser er relativt liten. Da skjønner jeg at dere ikke har kunnet svare. Utdeling av priser for negative hendelser er åpenbart helt uinteressant for oss, da det kun er med på å svekke kvaliteten på forumet.Det har heller ikke vært min intuisjon. Men utdeling av priser for positive innspill vil ta mye ressurser å kåre, og det blir dessuten vanskelig å komme frem til et rettferdig resultat.Jeg vet ikke helt om jeg er enig i det du sier her,selv tror dette kunne fungert. Husk det er brukerne som skal nominere brukere og stemme de fram eller at det evt. til enkelte av prisene ble satt en jury av brukere som man visste var greie, og som man kunne stole på. (Og hadde tid til overs). La oss si at dette hadde fått et eget forum til snakk, avstemminger, nominasjoner osv av disse prisene, hvis det hadde blitt mye ekstraarbeid for moderatorene kunne dere jo bare satt inn en ny moderator som skulle moderere der. Ikke det at jeg tror at du tror det, men bare så det er avklart, jeg har ikke sett for meg noe premier inne i bildet, det måtte i så fall være på de gjeveste prisene, som ble delt ut en gang i året at evt. disse kunne fått en liten premie, men jeg har ikke satt dette som noe krav. Her er det bare snakk om heder og ære og det å fremme gode brukere, og kanskje klare å løfte brukerne opp på et høyrere nivå og at flere blir flinkere med å komme med gode tilbakemeldinger, svar osv. Disse prisene skulle heller ikke blitt dømt ut fra bare et innlegg, man skulle sett litt på alle andre også og fått en helhet å jobbe utifra. Men det er ulemper med absolutt alt, til og med telefonkatalogen(!), det spørs bare hvor store ulempene er . Derfor vil vi dessverre ikke gjennomføre dette, men oppfordrer brukere til å rose hverandre når man kommer over veldig gode innlegg (og rapportere inn useriøsiteter). Det motiverer brukere til å holde et høyt nivå på forumet vårt.Jeg får vel slutte å mase mens leken er god da ,men ikke se bort i fra at jeg ikke vil prøve å ta det opp igjen senere anledning (ta det med ro det blir nok en stund til ). Jeg vil fortsette å rose mine medbrukere når sjansene byr seg. TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå