notalive Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Høres jo ut som en grei idé, men kan vel bli vanskelig å holde orden på for eksempel beste post, mange bra poster Lenke til kommentar
brd Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 QUOTE (^Th0mas^ @ 07/02/2005 : 19:10) QUOTE (Potetfar @ 07/02/2005 : 16:25) QUOTE (^Th0mas^ @ 07/02/2005 : 10:53) Tror du virkelig disse "prisene" vil bidra til et bedre forum? - Månedens spammer - Værste tråd - Månedens mest advarte bruker Osv..... Tror neppe TST blir å belønne medlemmer for å bryte reglene. Ikke direkte belønne da... men bare for gøy. Noe morro skal man jo ha, selv om dette er et seriøst forum? Bra forslag ja! Fortsatt uenig. Støtter gjerne forslaget, så fremst forslagene som vil føre til mer forsøppling blir fjernet. Spam osv, burde føre til negative konsekvenser for brukerne, ikke morsomme eller positive. Enig. Blir de belønnet med "priser", spammer de bare mer enn de gjør. eg støttar forslage.kunne ha hatt ein eige forum får dette?(kem som blei kårå kvifor han/ho blei kåra, Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 En god idé det her, så lenge man dropper de negative tingene du nevnte Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har noen å tilføye : - Månedens lengste innlegg - Det innlegget som er lengst, uten bilder - Månedens innlegg med mest skrivefeil (kanskje litt dumt med tanke på dialekt men... - Månedens minepæl - altså noen som har nådd f.eks 10000 innlegg - Månedens nybegynner (den som kom inn på forumet som har laget flest poster i sin første måned) - Månedens beste-casemod (det casemodet som har fått størst visninger++) - Antall stengte poster i måneden - Antall flyttet poster i måneden - mange flere (+++) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Nå skal jeg bare tillegge litt: - Månedens lengste innlegg - Det innlegget som er lengst, uten bilder Du må ikke glemme at det må bære skrift i hele innlegget, eller hvertfall ikke store unødvendige mellomrom . - Månedens innlegg med mest skrivefeil (kanskje litt dumt med tanke på dialekt men... Og dysletikere kan føle seg enda mer uthengt, noe som ikke er bra. - Månedens minepæl - altså noen som har nådd f.eks 10000 innlegg Det er da vel ikke så mange som når 10 000 poster så veldig ofte.Dessuten her beveger vi oss inn på dette med spamming og forøyning av potcount igjen, å kalle det for månedens milepæl blir helt feil. - Månedens nybegynner (den som kom inn på forumet som har laget flest poster i sin første måned) Den går jeg god for, men føler at det at en nykommer er best fordi han har postet 200innlegg på bare en måned, innleggene må være gode og seriøse også. Måndedens nybegynner blir dessuten feil, det må nok være måndens nykommer . - Månedens beste-casemod (det casemodet som har fått størst visninger++) Det må nok dømmes etter helt andre ting også,gjerne en egen jury som er plukket ut, men ++ på slutten der er vel at man selvføleglig tar hensyn til andre ting. - Antall stengte poster i måneden- Antall flyttet poster i måneden De to var helt greie. Ellers syns jeg forslagene dine var greie og gode, bortsett fra nummer 2. TSP Endret 28. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
ttt Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 - Månedens lengste innlegg - Det innlegget som er lengst, uten bilder ser ingen nødvendigheit med dette. - Månedens innlegg med mest skrivefeil (kanskje litt dumt med tanke på dialekt men... uthenging av enkeltpersoner er ikkje ønskeleg. - Månedens minepæl - altså noen som har nådd f.eks 10000 innlegg folk spammer nok som det er. - Månedens nybegynner (den som kom inn på forumet som har laget flest poster i sin første måned) som sagt, så spammer folk nok som det er. - Månedens beste-casemod (det casemodet som har fått størst visninger++) har vel ikkje noko med gamer å gjere. - Antall stengte poster i måneden- Antall flyttet poster i måneden forstår ikkje heilt kva dette har med utdeling av priser å gjere (må enten vere ein pris til den brukaren som har fått flest poster stengt/flytta, eller til den moderatoren som har stengt/flytta flest tråder) orker ikkje å kommentere forslaga til MeTa][iC da det er så lenge sidan dei var posta, og det ikkje har komt nokon kommentar frå Tor-Steinar, at eg reknar med at dei ikkje vert noko av. alt i alt, så er eg ikkje så veldig begeistra for dette forslaget. først og fremst fordi det i mange tilfeller kan verte vanskeleg å avgjere kven som fortjener å vinne, og ikkje minst fordi det vert mykje ekstraarbeid for moderatorane (vist det er dei som skal dele ut prisane). Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 ja men barrre di positive tingene -kunne hatt ein eigen forum om det Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 -kunne hatt ein eigen forum om det kva du meiner? ein eigen kategori der alle vinner ein pris vist dei poster? Lenke til kommentar
Radial Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Mulig jeg fremstår som en skikkelig kjedelig surpeis nå, men det får stå sin prøve: Dette er et av de minst bra forslagene jeg har sett. Edit: Modererte meg selv litt... Endret 5. april 2005 av Radial Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg gjentar meg selv, hvis jeg vil komme til å "godkjenne" disse forslagene, det vil si at jeg vil synes ideen er god, skal det dømmes ut fra kvalitet og ikke antall tegn, poster, linjer osv. som er det mer konkrete. Nei er må dømmes ¨på litt mer abstrakte ting hvis dette skal funke. Årets nykommer innen underholdning f.eks deles ikke ut til en komiker, bare fordi han har vist seg på TV en time mer, enn en som kanskje leverer mer kvalitet og er flinkere i faget . edit: det izoren mente var en egen forumdel, der de forskjellige prisene blir utdelt, bruker blir nominert, man stemmer (hvis det er en "stemme-på-noen-pris") eller diskutere rundt hvem som burde få de, og hvorfor. Synes det kunne vært en god ide, men den burde i såfall ligge under offtopic, eller som en underkategori til kategorien søppel (som er i offtopic). Kvalitet folkens, kvalitet . TSP Endret 5. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Akkurat TSP! Kvalitet, ikke kvantitet! Og om det skal "måles" flest poster som er lagt ut av èn bruker, skal alle være vesentlige, og ikke spammende. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kvantitet var det fine ordet som hadde klistra seg til tungen ja . Men kan dette bli noe av nå eller? Så lenge det blir satset på å gi priser utifra kvalitet istedenfor kvantitet, ser jeg selv ikke noen særlig negative sider ved dette, og synes det er en god ide . TSP Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Ingen moderatorer som kan komme med flere tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 La oss nå heller bare utestenge en tilfeldig bruker hver måned. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Synes ikke dette høres dumt ut, sålenge det går på det TSP skrev. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kan en admin eller noen som jobber i styret eller no sånt, kan dere svare snart? En ting til: Jeg syns ikke dette er et forslag som bare omfatter gamer.no forresten, syns det er noe som omfatter hele forumet. TSP Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 En ting til: Jeg syns ikke dette er et forslag som bare omfatter gamer.no forresten,syns det er noe som omfatter hele forumet. Er du gal? Aner du hvor mange poster det kommer HVER DAG bare på HW? Det blir egentlig litt VEL for omfattende å ha med ALLE forumene. De kan jo finne på sine egne idèer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det jobbes med et svar, internt. Styret kan derfor ikke komme med noe endelig svar før en avgjørelse er avgjort, derfor. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vi har diskutert disse forslagene internt den siste tiden, og kommet frem til at verdien av slike priser er relativt liten. Utdeling av priser for negative hendelser er åpenbart helt uinteressant for oss, da det kun er med på å svekke kvaliteten på forumet. Men utdeling av priser for positive innspill vil ta mye ressurser å kåre, og det blir dessuten vanskelig å komme frem til et rettferdig resultat. Derfor vil vi dessverre ikke gjennomføre dette, men oppfordrer brukere til å rose hverandre når man kommer over veldig gode innlegg (og rapportere inn useriøsiteter). Det motiverer brukere til å holde et høyt nivå på forumet vårt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 OK, da. Om dere sier det sånn, så er det jo i og for seg sant. Off topic: Huff, nå må jeg legge meg. Den blå skrifta mi i signaturen ser lilla ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå