eirikd Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hatt musa mindre enn en uke.. knappen den på siden fremst.. nr 5.. den fungerer ikke fungerte i stad noen andre som har vært borti det samme? Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg restarta maskinen så funket alt igjen Men sjekk om den derre on-the-fly sensitivityen har blitt aktivert elns. De knappene og det det er litt mystiske engang i blant. Men som sagt, det samme skjedde hos meg og restarta så funket alt igjen.. /Zo9X Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 nope..hjalp ikke kommer ikke et klikk når jeg trykker den engang Lenke til kommentar
maedox Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvis den ikke klikker er den mest sannynlig ødelagt. Alle knappene på min mus klikker. Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 så dårlig.. får høre med netshop i morgen om retur da fikk den på torsdag.. har ikke voldtatt den akkurat vanlig bruk Lenke til kommentar
maedox Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kjipe greier, men det er vel bare sånt som skjer av og til. Ikke mulig å få alle delene til å være 100%. Dermed ryker kanskje en knapp på 1 av 1000 mus. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Synd med den knappen din. Min razer mus har vist funnet på noe annet lurt den virker sånn helt uten videre som frem og tilbake i nettleseren min, med venstre knappene. driveren har klikket og nekter og legge seg i systray. on the fly sens er død. og musen funker max i alle spill, bare de "hotte" razer "funksjonene" som er døde Endret 7. februar 2005 av Dwagon Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 fikk ikke din fra netshop forrige uke du også? isåfall... 2 av 1000.. evt mindre Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 etter sånn å ha forklart tech@razer om problemet med å å trykke 2 knapper samtidig..sendt 5 mail hver gang samme svar at jeg måtte forklare problemet.. så i dag kom mail I tried this and had the same problem as well. Unfortunately, there is no way around the problem right now. We will send this information to our developers for further review. jaa...dem har føkka programvare Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 etter sånn å ha forklart tech@razer om problemet med å å trykke 2 knapper samtidig..sendt 5 mail hver gang samme svar at jeg måtte forklare problemet.. så i dag kom mail I tried this and had the same problem as well. Unfortunately, there is no way around the problem right now. We will send this information to our developers for further review. jaa...dem har føkka programvare Hehe, nei driverne er ikke noe å skryte av. Men ellers er den jo bra. Herlig følsomhet. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Synd med den knappen din. Min razer mus har vist funnet på noe annet lurt den virker sånn helt uten videre som frem og tilbake i nettleseren min, med venstre knappene. driveren har klikket og nekter og legge seg i systray. on the fly sens er død. og musen funker max i alle spill, bare de "hotte" razer "funksjonene" som er døde Sideknappene på venstre side virket plutselig som fram/tilbake knapp i firefox her og, merkelig det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå