-Tori- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvordan får du startlinjen på begge skjermene når du har dual-screen? Det går jo ikke ann å bare dra den ut... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det stiller du vel inn i egenskaper for skjermkortet Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Flyttes til skjermkort. For å få startlinja over to skjermer er ein hardware ting i skjermkorta som gjer. Nividiakort støtter det mens ATI (iallefall fram til 9800serien) støtta det ikkje. Det er vistnok eit program som kan gjer det og så ultramon trur eg at det heiter. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Til og med 9800 serien eller under 9800 serien? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Til og med 9800 serien eller under 9800 serien? Prøv ut Ultramon programmet du (søk på google.com), men trur ikke ATI kort støtter dette, er vel bare Maxtrox og Nvidia. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Jeg fikk det til med ultramon!! Men da kommer det bare slik at det er Startmeny og den der med msn og alle di der programma på den samme skjermen... Holder på å lage et eksempel hvordan jeg vil ha det. Edit; skrivefeil Endret 7. februar 2005 av tori13 Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Ble for stor fil til å laste opp, må lage den mindre! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Nå er den her! Den "supre" beskrivelsen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå