FlatEric82 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Dersom man ser bort fra støtte for 64-bit Intel-prosessorer, har da I925XE, I9245X og I915P/G da noen større forskjeller? De specs jeg finner på leverandørenes hjemmesider ser temmelig like ut... Med unntak av 64-bit støtte på I925XE... Lenke til kommentar
FlatEric82 Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Dersom noen vet av HK med innebygget Wireless Network, rop ut! Trenger ikke være g-standard da bærbaren bare støtter b-standard Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Asus P5AD2-E er kanskje det du leter etter. støtter G standarden også hvis jeg ikke husker feil. 925XE brikkesettene støtter 1066 FSB, noe som betyr at du kan overklokke mye før kortene streiker. Får håpe at Intel også slipper CPUer som støtter dette på default etterhvert. Har selv lyst på dette kortet, og har derfor lest mange tester, og alle sider det samme. At kortet er utrolig bra. Slår alle når det kommer til overklokking. Og det er vel kanskje det korte med mest features som finnes på markedet. Støtter opptil 12 Harddisker, i tre forskjellige raid oppsett, for å nevne noe Lenke til kommentar
FlatEric82 Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Er denne 1066FSB støtten nødvendig med mindre man skal overklokke eller kjøpe prosessor som støtter dette (når de kommer)? Tenker litt pris... Unødvendig å betale 6-800,- ekstra for en funksjon jeg ikke kommer til å bruke Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ikke nødvendig, trodde selv jeg ikke kom til å overklokke, men det er litt moro å se at det faktisk hjelper. Anbefaler å gå for DDR2, noe også 915 brikkesettet skal støtte, men les meget nøye, noen hk gjør det ikke. Så holder du også neste oppgradering litt billigere i pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå