Ondskapen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har PRO-LUXE PX 660 jeg klager ikke på lyden men, jeg liker å ha på høyt volum. Me det blir ikke noe høyt når jeg setter det på fult på min mp3 spiller som er en CREATIVE MuVo 2. Burde jeg kjøpe mye headset eller er det noen andre valg?? Hvis det blir bye headset vurderer jeg Koss PortaPro Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 tenk på den forsterkeren som er inne i MP3 spilleren den er ikke stor i forhold til den som sitter i PC'en/"phone"utgangen på annlegget ditt. derfor så klarer ikke MP3'en å drive headsettet med full effekt. Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Du burde vel bare være glad... Høyt volum er gøy det, men det å nyte stillheten er enda bedre... Øresus er ikke noe morsomt.. Skal være forsiktig med bruk av headsett/ørepropper. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg er forsiktig. Det er bare så sinsykt lavt, hvis jeg sitter på bussen hører jeg nesten ikke hvilken sang det er, det er litt kjipt Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Viss du har mulighet for custom eq-preset, så kan du flytte alle bryterene opp eit eller fleire hakk viss du skjønner. Om dette er skadeligt for headphones veit eg ikkje. Edit; leif Endret 7. februar 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Du bruker kanskje for "tungdrevet" headset. Få deg sånn earplugs som du enten setter inn i ørene eller som er på bøyle og går litt inn i ørene. Endret 7. februar 2005 av Launch Lenke til kommentar
e321 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har eq'n på fullt(dvs alle bryterer heeelt opp ) og det hjelper litt. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Du bruker kanskje for "tungdrevet" headset. Få deg sånn earplugs som du enter setter inn i ørene eller som er på bøyle og går litt inn i ørene. samme som jeg mente men du forklarte det på en veldig mye bedre måte LOL stikk på el-kjøp og kjøp deg de til 200- 300kr de låter bra nok til MP3/minidisc. er ikke bra nok til dataspilling men (CS / CSS) Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg er forsiktig.Det er bare så sinsykt lavt, hvis jeg sitter på bussen hører jeg nesten ikke hvilken sang det er, det er litt kjipt Da vil jeg anbefale disse : http://www.ndsdirekte.no/productinfo_spec....id=MDR-EX71SL/B De har god lyd og isolerer mot utvendig støy.. Funker nesten som et hørselsvern... De er noe dyrere i butikken, har sett noen forlanger 700 kr Men du kan bestille de i fra sony for en kurrant pris også. Aldri hørt om overnevte firma, men det skader kansje ikke å prøve. Ja, headsett er skadelig for hørselen. Jeg regner med at øresusen min kommer i fra bruk av headsett/øreplugger.. Øreplugger/headsett spiller veldig nære øret.. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) WOW 6 - 23000hz. man hører jo ikke under 20hz jo. men 23000hz da skal man ikke ha høyt før man er døv hehe. virket bra disse. billig oxo Endret 8. februar 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg tror jeg skal bytte heset. De jeg har er så vonde å ha på i lengden Siden jeg kan sitte å høre på musikk i flere timer i strekk når jeg sitter i bil å skal kjøre et stykke. Setter komfår litt høyt. Jeg likker ikke sånne propper Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kan anbefale Sennheiser PX100! Er behagelig på øret og har god lyd. Koster 368,- på Hifiklubben, men dei har Sennheiser på Elkjøp og (kjøpte mine for 399,- på elkjøp). HiFi Klubben Ellers testa eg Koss UR40, og synes dei var ekstremt komfortable! Prisguide Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Er det noe bra bass i PX 100 da (ikke sånn alt for mye bas da seff)??? De koss UR40 (eller hva de het) er alt for store. jeg vurderer Koss PortaPro?? Er det et dumt valg?? Er PX 200 vonde å ha på seg i lengre perioder Endret 8. februar 2005 av thomas ll Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg har PortaPro... Helt greie de. Valget mellom sennheiser og koss må du nesten ta selv(dvs gå og teste de), for det er nok litt mye meninger her på forumet Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Kan jeg gå i butikken å teste dem?? Jeg har mange kompiser som har porta pro, men ingen som har PX100 eller PX200 Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 PX100 kan du teste hos hifi-klubben. Men det finnes mye som er råere enn alt av Koss, PX100 og PX200. Det spørs bare hvor mye du har tenkt å bruke på hodetelefoner. Knut Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Ikke mer en 500kr. Er det vondt å ha på Px 200 i lenggre tid av gangen (det vil si et par timer i strek)? Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har ikke prøvd PX200, og PX100 har jeg kun prøvd i kort tid. Men jeg går utfra at komforten på disse er sammenlignbar med PortaPro. Beyerdynamic DT231 fås for ca 600 kr hos hpx.no og datashop.no. De sprenger budsjettet ditt litt, dette er en hodetelefon som omslutter ørene dine såfremt de ikke er over gjennomsnittlig store. Disse kan være veldig behaglige og låter bedre enn de andre alternativene som hav vært nevnt her. Men, blir det for dyrt, så har du 3 greie alternativer fra før. Knut Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg tror jeg går får PX 100 jeg Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg tror jeg går får PX 100 jeg Du vil ikkje bli skuffet! Dei må kanskje spelast inn litt, men her er det mange forskjellige meininger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå