Gå til innhold

Lavt volum på mp3 spiller....

Anbefalte innlegg

Jeg har PRO-LUXE PX 660 jeg klager ikke på lyden men, jeg liker å ha på høyt volum. Me det blir ikke noe høyt når jeg setter det på fult på min mp3 spiller som er en CREATIVE MuVo 2.

Burde jeg kjøpe mye headset eller er det noen andre valg??

Hvis det blir bye headset vurderer jeg Koss PortaPro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du bruker kanskje for "tungdrevet" headset. Få deg sånn earplugs som du enter setter inn i ørene eller som er på bøyle og går litt inn i ørene.

samme som jeg mente men du forklarte det på en veldig mye bedre måte LOL :p

stikk på el-kjøp og kjøp deg de til 200- 300kr de låter bra nok til MP3/minidisc. er ikke bra nok til dataspilling men (CS / CSS)

Lenke til kommentar
Jeg er forsiktig.

Det er bare så sinsykt lavt, hvis jeg sitter på bussen hører jeg nesten ikke hvilken sang det er, det er litt kjipt

Da vil jeg anbefale disse :

http://www.ndsdirekte.no/productinfo_spec....id=MDR-EX71SL/B

De har god lyd og isolerer mot utvendig støy.. Funker nesten som et hørselsvern...

De er noe dyrere i butikken, har sett noen forlanger 700 kr :no:

Men du kan bestille de i fra sony for en kurrant pris også. Aldri hørt om overnevte firma, men det skader kansje ikke å prøve.

Ja, headsett er skadelig for hørselen. Jeg regner med at øresusen min kommer i fra bruk av headsett/øreplugger..

Øreplugger/headsett spiller veldig nære øret..

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd PX200, og PX100 har jeg kun prøvd i kort tid. Men jeg går utfra at komforten på disse er sammenlignbar med PortaPro.

Beyerdynamic DT231 fås for ca 600 kr hos hpx.no og datashop.no. De sprenger budsjettet ditt litt, dette er en hodetelefon som omslutter ørene dine såfremt de ikke er over gjennomsnittlig store. Disse kan være veldig behaglige og låter bedre enn de andre alternativene som hav vært nevnt her. Men, blir det for dyrt, så har du 3 greie alternativer fra før.

Knut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...