wunderbaum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Noen som vet hvor jeg kan finne denne skjermen? Har en sånn fra før av, men kan ikke kjøre dual med bare en skjerm Har søkt på sol og google, men finner ingen norske butikker som selger denne skjermen Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 18"ere har avgått med døden for ei god stund sidan. Dette fordi markedet ikkje var interessert i 18" skjermer av ein eller annan merkeleg grunn. Seriemessig har også serien denne skjermen tilhørde også gått ut. 1x1T/N/V blei erstatta av 1x2 og så 1x3 før samsung gjekk over på eit anna tallsystem for modelllnamngjeving. Så den einaste måten å få ta i ein slik skjerm er nok på brukmarkedet. mvh JanEirik Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Hmmm... Ok Det er jo ikke mange år siden jeg leste om den skjermen her i en test der den fikk 8,5/10 eller hva det var Jaja, hvis det blir så vanskelig å få tak i en skjerm, så kjøper jeg heller bare 2 billige 19/20" Takk for hjelpa Jankee EDIT: Trenger egentlig ikke noen diger skjerm til det formålet jeg skal bruke det til. Skal bruke den jeg har nå når jeg spiller og sånn, og vil bruke en ekstra skjerm til msn og sånn. Det er sånn at jeg kan prate med folk når jeg dør i cs uten å måtte gå ut av spillet. Har sett det er en guide på det, så en moderator kan stenge den her Får jo ikke tak i den 181T fra Samsung så... Endret 7. februar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå