maradona Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei hei Jeg trenger en ny strømforsyning som ikke støyer mye. Jeg har dette hovedkortet. Jeg fikk låne en strømforsyning på 350w av en kamerat, men det ble for mye for hovedkortet, og den ville ikk skru seg på. Setter pris på alle svar! Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Ah.. tid for min ukentlige Aspire reklame... https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22270 Har selv denne og er forelsket i den. Regulerbar viftehastighet på de 3 viftene den har, så om du ikke har behov for max utluftning er den så godt som lydløs. Den er kraftig (520w, 34amp 12v+) og stabil. Har lange og mange strøm kontakter, inkludert S-ATA. Kabelstrømpe. Eneste minus for min del er det teite, blå LED lyset, men noen synes sikekrt at det er et pluss... Edit: Du sier at strømforsyningen du fikk låne ble for "mye" for hovedkortet ditt? Viss ikke jeg tar grundig feil, så er det eneste du bør bekymre deg for at det blir for LITE for hovedkortet. Endret 6. februar 2005 av squabbish Lenke til kommentar
maradona Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Takk for tipset! Hah, bare ignorer det jeg sa om strømforsyningen jeg fikk låne Endret 6. februar 2005 av maradona Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå