svenzini Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei skal ha meg et Pci Express skjermkort som skal brukes til spill spill spill og spill. Har dette hovedkortet DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D hovedkort Og denne Cpu AMD Athlon 64 3000+ 1.8 Ghz OEM Hvilket skjerkort bør jeg gå for,der jeg får mest igjen for pengene Takk Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 X800XL uten tvil. Det gir topp ytelse for pengene. Helt klart det beste valget i den prisgruppen. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 må bare slenge meg på og si meg enig, skikkelig bra pris. Lenke til kommentar
svenzini Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Takker for svar. Noen Web butikker som har dette inne på lager? takk Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 X800 XL nå er ikke sikker om xl er bra eller dårlig. Men i skrivende stund er GF6800 GT bedre enn ati. tror XL strå for 256 mb minne grunnen til at jeg skriver dette er at det finnes gf 6800 LE som har kuttet ned på pixel pipelines. Les litt tester. Det anbefaler jeg. f.eks www.tomshardware.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå