Gå til innhold

Hjelp til backup av dvd.

Anbefalte innlegg

En kamerat har hjulpet meg med å lage backup av filma mine, Kill Bill Vol.2, vol 1 og the day after tommorow.. Var visst noen sperrer på de, som gjorde at jeg ikke fikk kopiert dem.. Men nå har jeg fått de igjen, som IMG filer???? :ermm: Hvordan skal jeg brenne dem?

Mvh

MeSs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er berre å lese avisene det Ostekjeks :) -- Det vil gjere det ulovleg å gå rundt

kopisperrene, - så ja, DVD-filmer er som regel kopisperret, det vil seie at me ikkje får

ta sikkerhetskopi av dei lengre - av di me må gå rundt kopisperra. Sjukt. Rett og slett

sjukt.

I det kapitalistiske samfunn er det dei store konserna ein tek hensyn til - menneskje er

ikkje viktig. Platebransjen er og blir ein forferdelig bransje.

Lenke til kommentar

Den nye norske åndsverkloven vil fortsatt være en av verdens mest liberale, det blir fortsatt lov å lage private kopier, og det blir ingen razziaer i de tusen hjem for å sjekke platesamlinger og iPod'er, så i det store og hele er det ikke noe særlig å lage bråk om. Og det er ikke den "hekkans borgerlige drittregjeringas" påfunn, men et minstekrav fra EU's side. Hadde vi hatt en "hekkans sosialistisk drittregjering" i stedet, hadde vi antagelig vært fullverdige EU-medlemmer før vi visste ordet av det, med en langt strengere åndsverklov.

Lenke til kommentar

Men vi avslutter diskusjonen om lovforslagshøringene og åndverksloven nå. Det blir litt urelevant i forhold til trådstarters egentlige spørsmål. Dessuten iverksettes vel ikke denne nye loven før til neste år dersom den skulle bli vedtatt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...