Gå til innhold

nintendo ds eller psp


Perra1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal hvertfall ha PSP :yes:

hvorfor det?

Fordi av de to nye håndholdte konsollene så synes jeg det er den som virker best og mest interessant. DS har to små enkle skjermer, den ene er trykkfølsom.

PSP har EN stor og elegant skjerm, som uten tvil har bedre kvalitet enn DS sine to små.

Dessuten får PSP i skrivende stund flere spill som er interessante for meg enn det DS gjør.

Men det gjelder meg. Hva du synes kan være noe helt annet. ;)

Lenke til kommentar

Det er ditt valg,alt etter hvilke spill du liker og som du vil ha.

Selv,så valgte jeg DS og er stålende fornøyd :yes:

Jeg valgte DS fordi jeg liker den best og jeg synes den har flere spill som interesserer meg. PSP er,uten tvil, kjempe bra,men det er for få spill som bare kan fåes på PSP. De fleste av de spillene kan man heller bare kjøpe på PS2.

 

Men det er smak og behag.

Endret av Sviska
Lenke til kommentar
I tillegg til at psp skal ha multimediafunksjoner som DS bare kan drømme om.

Mens DS har spillmuligheter som PSP bare kan drømme om :roll:

 

Fanboy uttalelser hjelper ikke uansett hvordan du vender på det. Jeg anbefaler at du leser om begge konsollene og prøver å finne ut hva som passer deg best. Gjør det og du vil ikke angre på at du fikk tak i den du eventuelt skaffer deg.

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg gått for PSP, jeg bestiller snart min og kommer garantert ikke til å angre(hvis alt jeg har lest stemmer)

 

Grunnen til at jeg valgte PSP var hovedsakelig utseende, som er helt ekstremt fint. PSP kan også spille av både filmer og musikk. Og så kommer jo GTA, som er et must :yes:

 

Jeg kommer nok til å kjøpe meg en DS også, men det blir nok en stund til(når prisen er sunket)

 

Så om du bare skal kjøpe en, kjøp PSP :cool:

 

Men så kommer det jo litt an på hva slags spill du liker, sjekk hva som har komt og hva som ligger rett rundt hjørnet til begge konsollene, og så bestemmer du deg :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke vært i tvil engang, man ser jo soleklart at PSP er den

beste. :)

Ikke akkurat den smarteste kommentaren. Å gå ut i fra at en konsoll er bedre bare ut fra grafikk er litt tragisk.. Selv om PSP er mye kraftigere enn DS'en så kan den ikke sammenligne seg med DS spillemessig. Vil du har grafikk eller gameplay? Det er nettopp det du hovedsaklig velger mellom med DS og PSP. Jeg anbefaler at man tester begge konsollene før man bestemmer seg hva som er den "beste".

Lenke til kommentar

Ja takk begge deler og det får jeg med PSP :D

ingenting som sier at man ikke kan ha bra gameplay i tillegg.

Untold Legends + GTA + GT4 etc etc

 

"But it wasn't until after our latest play session with the game, when I looked down at our notebook and realized we hadn't put the PSP down at all over a two-hour period to write anything about the game, that I realized the hold it had. The game isn't a significant break from the genre in any way, but with its gameplay geared towards both short burst of play and prolonged journeys over its vast adventure, complemented by dazzling graphics and beckoning multiplayer features, this handheld game may lure in a whole new crowd of adventure seekers."

 

-PSP.IGN.COM

 

gameplay for meg :)

 

faktisk så sier til og med flere av journalistene hos gamespot at de synes launch titlene til PSP virker bedre enn det meste av det som er kommet ut til DS.

 

gjett hvem som skal innom EBGames når han skal til NY :) :)

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at PSP er best, jeg så på bildene til Gandalf the Grey.

Det blir jo nesten helt likt som Gameboy Advance i grafikk :(

Det kan jo selfølgelig bare være spillet, menmen.

Hvis jeg skulle valgt, så hadde jeg valgt PSP.

Gameplay er jo selfølgelig viktig men, hvorfor skal ikke PSP ha bra Gameplay?

Jeg tror Sony gått nintendo en høy gang.

Lenke til kommentar

Her kommer Gandalf med mer gode grafikk eksempler fra Ridge Racers :yes:

 

DS:

pt_image0078.jpg

 

PSP:

pt_920779_20050207_screen012_2507108.jpg

 

Her ser man at det er mer likt, men fortsatt så eier PSP DS når det kommer til grafikk, og jeg ser heller ingen grunn til at DS skal ha bedre gameplay på slike spill som dette.

Touchscreenen med rattet så ikke ut til å være en god ide(uff husker da jeg spilte v-rally på P900 med touchscreen, det var et rent helvete å komme til mål)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...