Solsviken Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Skal kjøpe meg LCD skjerm i morra. Skal bruke cresco kreditt kort (vet noen om webshopper som støtter Cresco eller no sånt, cresco kortet er et vi fikk via elkjøp for en tid tilbake) Jeg tenkte jeg sikkert måtte på elkjøp for å kjøpe meg en skjerm, noen som vet om de har noen gode skjermer ? Vi har også en lokal dataforhandler som har svært lite på lager , men er de skjermene dem har på lager noe tess ( sjekk på www.totaldata.no ) Jeg har ikke bestemt meg for 17" eller 19" , det kommer helt an på, kunne tenkt meg en stoor skjerm egentlig så burde vel kansje ta en 19" . Hvordan er 19" lcd i forhold til 17" lcd ? Har fortstått det slik at responstid på skjermen er viktig , men responstiden alene har vel ikke alt og si. vet noen om skjermer som ikke er så alt for dyre på markede som er meget gode ? Trenger råd =) takk Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Dersom du ikke trenger større skjermareal til noe spesielt bør du kanskje kjøpe 17". Det er samme oppløsning på begge, så på 17" vil pixlene bli litt mindre, som vil føre til at ting ser mer naturlig ut. Dessuten er 19" litt dyrere enn 17". Personlig valgte jeg 19" fordi jeg vil se endel filmer på den, og derfor vil ha litt større skjerm... Cresco har de bl.a. på www.netshop.no ... der har de også skjermen NEC 1770NX, som er godt likt av mange. Av 19" kan jeg anbefale min egen BenQ FP937s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå