Curtis Jackson Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hvordan kan jeg få en tv til secondary skjerm??? hva kabel trenger jeg for å få dette til å funke evt.??? trenger jeg svidioe??? osv... trener hjelp... takk på forhånd.. Lenke til kommentar
supercub Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Du treng ein s-video kabel ja. På ATI-kort trykker du på: høgreklikk på desktopen->egenskaper->instillinger->avansert No har eg Catalyst Control Center, så eg hugsar ikkje kva eg trykte på. Muligens "display" er ikkje sikker. Har ikkje testa tv i CCC enno. EDIT: skrivefeil.. Endret 7. februar 2005 av supercub Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 men 3d kortet mitt radeon 9800 pro har ikke svidio utgang hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har du vanlig video-utgang da? Hvis du ikke har TV-ut i det hele tatt får du heller ikke koblet til tv. Evt kjøp et kort som har tv-ut! Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 kan du ikke få kjøpt en ekstra utgang på 3d kort som gjør det mulig for meg å koble til tv har et rimelig nytt 3d kort: radeon 9800pro 128 mb Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Klippet fra Komplett.no: C.P. Technology PowerColor RADEON 9800PRO - grafikkadapter - RADEON 9800 PRO - 128 MB Ekspansjon / Tilkoplinger Grensesnitt 1 x VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15) 1 x DVI-I - 29-pin kombinert DVI 1 x S-videoutgang De andre Radeon 9800PRO-kortene hos komplett har også tv-ut. Kan du komme med hele navnet på kortet ditt, eller en link? Har du lagt inn riktig driver? Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 det har ikke noe med driver å gjøre for jeg har jo rett og slett ikke S-vidio utgang. har tatt dette fra sisoft sandra...:::: SiSoftware Sandra Device Information Device Type : VGA Video Adapter Device ID : bus 1, device 0, function 0 Windows Device Name : RADEON 9800 PRO OEM Device Name : ATI Technologies Radeon 9800 Pro (R350) OEM Hardware ID : FUN_0, VEN_1002, DEV_4E48, REV_00 Device Name : ATI Technologies Radeon 9800 Pro (R350) Product ID : VEN_1002, DEV_0002 Revision : A / 1 (0) AGP Capabilities Version : 3.00 Command Queue Length : 256 Fast-Writes Support : Yes Over 4GB Addressing Support : No Isochronous Mode Support : No Addressing Support : 32-bit Data Transfer Modes Support : 4x 8x Power Management Features Version : 2.00 Supports Clock Slow-down : Yes Supports D1 PM State : Yes Supports D2 PM State : Yes Supports PME# : No Supports PME Clock : No Device Capabilities Line Cache Size : 64 byte(s) Latency Timer : 255 clk I/O port resources : Yes Memory resources : Yes Bus Master Capable : Yes Special Cycle Recognition : No Memory Write & Invalidate : No VGA Palette Snoop : No Parity Error Response : No Address/Data Stepping : Yes System Error Line : Yes Fast back-to-back Transactions : No Detects Parity Errors : No Supports System Error Line : No Supports Parity Line : No User Defined Format : No 66MHz Bus Support : Yes New Capability List : Yes Device Select Timing : Medium Multi-Function Device : Yes Header : 00 Interface : 00 Hardware Resources Memory Range : E8000000 I/O Range : 0000A000 Memory Range : FD600000 Irq. No. : 16 INT Pin : A# Expansion ROM : FD500000 Dynamic Management : Yes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå