bærger Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg avinstallerte nettop DC++ og ser til min stoooore fortvilelse at ALT av musikk m.m forsvant under avistallasjonen. Jeg fikk et spørsmål underveis i prosessen om jeg ville fjerne "noe" (husker ikke hva det stod) og trykte ja på dette. Det skulle jeg vel aldrig ha gjort...? Hvordan kan jeg få tilbake filene mine? Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 etter sånn som jeg har forstått det vil de nok være borte, men kom deg på TG, der kan du skaffe deg masse musikk fort Lenke til kommentar
bærger Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Nei ikke si det? 60GB borte for ever?!?! Går det ikke ann å gå tilbake i tid. Sette maskin tilbake på noe vis? Jeg ønsker meg en tidsmaskin! Hva er TG? En forkortelse på 2 bokstaver sier meg lite... Noen andre som vet? Endret 6. februar 2005 av bærger Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 men det er vel ikke krise..? er vel alltids på noe lan du kan plukke opp en del filer? Lenke til kommentar
bærger Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Ikke noe lan her i gården... Lenke til kommentar
xoop Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Bruk et recoveryprogram, jeg bruker Stellar Phoenix. Dette pleier å fungere helt greit, med mindre du har skrevet over filene. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Bruk et recoveryprogram, jeg bruker Stellar Phoenix. Dette pleier å fungere helt greit, med mindre du har skrevet over filene. det er et godt alternativ ja, du vil da finne kanskje 80 % av filene Lenke til kommentar
bærger Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jaha! okei...men hvorfor i ALL verden blei de filene sletta under avinstallasjonen. Jeg kan ikke FATTE at det skulle bare et museklikk til... Får se om jeg får tak i det recoveryprogrammet da...det er vel gratis... Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jaha! okei...men hvorfor i ALL verden blei de filene sletta under avinstallasjonen. Jeg kan ikke FATTE at det skulle bare et museklikk til... Får se om jeg får tak i det recoveryprogrammet da...det er vel gratis... som du selv sa, du svarte ja på noen du ikke skulle Lenke til kommentar
bærger Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Ja nå ble jeg skikkelig S U R Men verden har ikke gått under da... Lenke til kommentar
bærger Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Det programmet var jo selvfølgelig ikke gratis... Lenke til kommentar
bærger Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 NOen som vet om et gratis recovery program da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå