Gå til innhold

Sett de nye termaltakekabissene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har en Sviking selv.. jeg syns den virka tøffest da jeg kjøpte den, men må si jeg skulle ønske jeg valgte shark eller tsunami istedet :p men Sviking er jo helt grei.. etter min mening hvertfall..

har egentlig vurdert å kjøpe shark og så bruke det istedenfor Sviking.. så bruker jeg Sviking på den gamle datan min, men det er så dyrt og liten vits :p

Lenke til kommentar

Til alle som vil ha Armor.... KJØP DET :thumbup:

Konge kabbis med god plass og utrulig god kjøling for et stort antal hardisker.. :w00t: å med litt vannkjøling og uv så er det bra fett :dribble:

skal sjå om eg får lagt ut bilde når eg kjem meg heim :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Uten å ha mer kjennskap til Thermaltake enn det jeg ser på hjemmesiden, så ser jo disse fete ut: Kandalf, Armor og Shark. Vurderer Armor mest.

Vurderer også Big Water vannkjøling.

Hvordan er det å skaffe alu-fronter til CD-ROM? Det er veldig mange sorte spillere, men få som du kan få i sølv/alu... en grunn til kanskje å velge sort kabinett, selv om sølv/alu er litt finere.

et par minuser om sharken.

-Harddiskene har dum plasering. XaserIII kabinettet hadde også slik plassering. her drog eg ut nagglene og snudde kasetten, borde hull og nagglet det på plass.

Sikkert smak og behag her men med tanke på ledninger osv var det lite praktisk å ha hardiskene denne veien for meg.

-Kabinettet er i TYNT aluminium.

det gir blikk- og rema følelse og kabinettet i seg selv er ikke særlig solid pga dette.

-Den vifta med LEDs i kunne TT ha spart seg. den bråker og byttes ut umiddelbart

LianLi har gjort en bra jobb på sine dyreste aluminiums kabinetter og bruker tykke plater som gir et bra solid kabinett med aluminiummens egenskaper.

Hvordan vet du så mye om shark'en? Kjøpte ikke du Kandalf?

De testene jeg har lest sier at det er meget solid.

Lenke til kommentar

synes noen av tt kabinettene er fete blant annent shark det eneste jeg ikke liker med det er den nettingen i side døra vis ikke den hadde vært der så tror jeg jeg hadde kjøpt et :yes: synestt er fine men det liksom ett eller annent som ikke stemmer som gjør hele dritten helt feil av en grunn... :hmm: kansje det er blandingen av lianli-stilen og "fjortiss"-stilen... men hennyway jeg blir nok å kjøpe et styggt gamlet kabb og modde det kult det er liksom halve morra med å brife med å si "det har jeg lagd selv" :innocent: også får man jo den følesen av å ha skapt noe fint :!:

Lenke til kommentar

Romeo er den enkleste og blligste av de nye Thermaltakekabinettene. At de som liker Lian li og en rekke andre firkantede kasser bryr seg om å snakke om harry design får så være, men det er klart at lette kabinetter av aluminium kan virke skranglete, men flere av disse kabinettene som Soprano, Tsunami, Shark, Armor og gandalf kan lett kombineres med tilpassede vannkjølinger og da er det ikke så verst. Og ingen må komme å fortelle at 17-18 kg stålkabinetter av de andre tidligere typene som Thermaltake Xaser III serien og det litt mindre Skull er skranglete. Forteller jo bare at de ikke vet hva de prater om!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...