lokeland Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Typisk Thermaltake.. Er ikke så veldig glad i dem, personlig.. Det er jo fint, men.. Ja.. Greier ikke helt sette ord på det jeg ikke liker med dem! Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 et ord! 3 bokstaver! 2 av bokstavene er like! LOL neida! Men....syns de er veldig jålete!! har en kompis som har et av de kabinetta der(husker ikke hvem:P) det er veldig skranglete! jeg tror jeg holder meg til the good old boys jeg... Lian-Li og Chieftec MVH: PandoRa Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Kjøpte meg TT XaserIII for lenge siden. sitter fremdeles med dette kabinettet. Har opplevd det som veldig stødig og stort kabinett. har vært en fryd å leke seg med vannkjølinga inni dette. eneste minuset er kasetten med HD'er. den er jo også nagglet fast da. fjerna nagglene til dette og snudde det.. så varte eg ennåmer fornøyde. sitter i disse dager å venter på Kandalf. bredt og stort kabinett. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Syns alle de TT kabissene er sykt stygge jeg Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 jeg har dette kabinettet . Har alltid vært veldig fornøyd med det helt til jeg kjøpte TT BigWater vannkjølings kit, var jo ikke plass til radiatoren inne i kabinettet uten å modde, så da festet jeg den bare bak på utsiden, ser litt fett ut når det kommer sånne stilige grønne slanger ut i bunnen av kabinettet og opp i radiatoren. Har også fjernet den stygge blå plastsaken med 2 vifter på som blokkerer mesteparten av vinduet, fjernet hele viftestyringa også, må finne noe annet fett og ha der. Kjører med en vifte som blåser på hdd i bunnen og en som suger ut luft i toppen, skal lodde de til knottene i fronten sånn at jeg får styrt hastigheten. litt teit at det var en sånn sær størrelse på noen av viftene for jeg tenkte først at jeg kunne ha de 2 viftene som opprinnelig var koblet til knottene i front og topp men de passet jo ikke. Personlig syns jeg Kandalf kabinettet er nydelig hmm, ble visst en litt lang post det her Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 tsunami er eneste kabbisset jeg liker vertfall... resten er bare Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) eg skall kjøpe armor. det er så fett!!!!!!!!!! Alle som synes armor er bra har god smak Endret 5. mars 2005 av gas Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 å vi som ikke synes det er fett ? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 å vi som ikke synes det er fett ? Vi har fenomenal smak, og de som atpåtil liker stilrene kabinetter som lian li, ja våres smak er godlike! Sammenlignet med at de som liker armor har god smak... Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 eg skall kjøpe armor. det er så fett!!!!!!!!!! Alle som synes armor er bra har god smak Jeg har det. Veldig fornøyd. Eneste som mangler er å kunne ta ut bakplata, men det er ikke den store feilen. Nesten for mange vifter som følger med. Jeg bruker bare de to store 12cm, og på de skal jeg senere koble viftestyrer. Har A8N-SLI og har bytta ut chipsettvifta med en stor zalman kjøleribbe Angående smak... smaken er som baken, dene er delt Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Jeg må bare si at; TT og lian li er de verste karbinettene som finnes.. prøver og være så ultra inponerende, mens egentlig ligger de LANGT etter... mnm... smaken er som korea, det er delt. Endret 5. mars 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg syns Lian Li er utrolig overvurderte, stilrene? Kjedelige og snobbete sier jeg! Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det er få kabinetter eg liker igrunnen. dem skal være praktiske og ha kvalitet. Thermaltake XaserIII har hos meg fungert både stødig og stort. En kompis av meg kjøpte et anna TT kabinett av nyere type og han sa det var stor forskjell på driten han kjøpte (lite innvendig med dårlig plass og plastikk/knekk følelse) og det eg hadde så TT kabinettene varierer bra. Kandalf som eg har bestilt meg ser tilsynelatende stilren ut fremme. den svære nullen kunne de ha spart seg, og sidedekselet ser løgnass ut.. men innvendig er det egenskapene er som interesserer meg. Bla. muligheten til å ha 2 PSUer side om side. (om det ikje er lagt for det så er det ihvertfall plass så da er det ingen problem ) Kandalf er bla 2 cm bredere enn TTXaserIII som eg har. Om Kandalf er så bra som eg forestiller meg gjenstår jo å se for her kan hverken eg eller andre som ikje har vært borti det uttale seg. Nytter lite å komme til meg og bjeffe om LianLI og kvalitet. hver sin person, sitt behov og sin smak. eg trenger et kabinett som er stort uten at det blir maxitower av det og Kandalf oppfyller dette uten at designen blir alt for galen. føler det er litt fjortis med innlegg som kun inneholder "TT kabinett er rævva" "hater TT kabinett" osv osv.. samme gjelder andre kabinetter for den saks skyld. Legg til grunn din mening uten å spikre et rykte bare utav bilde. blir for dumt. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg syns Lian Li er utrolig overvurderte, stilrene?Kjedelige og snobbete sier jeg! kunne ikke sagt det bedre selv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Shark for ever! Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Yes.. da har eg fått Kandalf kabinettet i hus. har saumfart det og konklusjon.. dette kabinettet er verd det det koster. stivt og tungt kabinett som gir skikkelig følelse av nesten 20 kilo kvalitet. enormt mange praktiske løsninger og kun fantasien sier stopp ettersom kabinettet er digert. så en som sa ann hadde kjøpt det for 400 her.. sier litt om personen som uttaler seg. Jeg kan definitivt uttale meg om dette kabinetten. en kompis av meg hadde TT V5000A kabinettet og blei skuffet pga dårlig kvalitet. dette kunne bla. ikke måle seg med XaserIII som eg hadde da. Maken er som baken ja.. men til sist er det den praktiske løsningen som teller Ikke sleng ut en syk kommentar uten å vite hva du snakker om.. det gir intrykk av fjortiss-forum. Dette Kandalf-kabinettet har gjort meg enda mer tilhenger av TT kabinett som koster litt Kandalf er forøvrig prikklik armor kabinettet hvor kun fronten skiller dem. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Skal kjøpe Shark tror jeg. Men er det noen som har sett det på ordentlig? Er litt dumt viss den grillen er så liten at du ikke ser det indre i maskinen. Og er den en støvmagnet? Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Uten å ha mer kjennskap til Thermaltake enn det jeg ser på hjemmesiden, så ser jo disse fete ut: Kandalf, Armor og Shark. Vurderer Armor mest. Vurderer også Big Water vannkjøling. Hvordan er det å skaffe alu-fronter til CD-ROM? Det er veldig mange sorte spillere, men få som du kan få i sølv/alu... en grunn til kanskje å velge sort kabinett, selv om sølv/alu er litt finere. et par minuser om sharken. -Harddiskene har dum plasering. XaserIII kabinettet hadde også slik plassering. her drog eg ut nagglene og snudde kasetten, borde hull og nagglet det på plass. Sikkert smak og behag her men med tanke på ledninger osv var det lite praktisk å ha hardiskene denne veien for meg. -Kabinettet er i TYNT aluminium. det gir blikk- og rema følelse og kabinettet i seg selv er ikke særlig solid pga dette. -Den vifta med LEDs i kunne TT ha spart seg. den bråker og byttes ut umiddelbart LianLi har gjort en bra jobb på sine dyreste aluminiums kabinetter og bruker tykke plater som gir et bra solid kabinett med aluminiummens egenskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå