jossimd Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) ops feil. Endret 9. februar 2005 av jossimd Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Jeg skal kjøpe meg TT Armor sølv, det er jo drit fint. Endret 9. februar 2005 av jossimd Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 QUOTE (AlexG @ 08/02/2005 : 22:00) Romeo derimot... Romeo? va snakker du om? meiner du Armor eller? Eg meiner: Romeo Xaser III VM1000C Mid Tower Series http://www.thermaltake.com/xaserCase/vm1000c.htm Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Romeo? va snakker du om? meiner du Armor eller? Eg meiner: Romeo Xaser III VM1000C Mid Tower Series http://www.thermaltake.com/xaserCase/vm1000c.htm ok.. då skjønner eg.. har aldri hørt om det kabbiset der! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ser på Soprano nå, men hva er EMI beskyttelse? sånn fjer sak på dør greia? var er det godt får? er det noe en sterkt trenger? EMI beskyttelse skjermer for elektriske forstyrrelser fra vifter og lignende som kan få f.eks monitoren til og blafre om kabinettet står for nære Hmm, på den chieftecen jeg modder nå så har jeg fjerna de amma! Menne er de veeeldig viktige? Blir Lcd skjermer påvirket av sånne elektrogreir? Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 QUOTE (AlexG @ 09/02/2005 : 18:39) QUOTE Romeo? va snakker du om? meiner du Armor eller? Eg meiner: Romeo Xaser III VM1000C Mid Tower Series http://www.thermaltake.com/xaserCase/vm1000c.htm ok.. då skjønner eg.. har aldri hørt om det kabbiset der! Fint ikkesant Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det jeg ikke fatter, er at TT ikke får mer pes pga Tsunaminavnet. Jeg mener, det står fremdeles "Tsunami Aluminum Chassis Series The next BIG wave is starting now" å lese på nettsidene deres. Er det ingen andre her som reagerer på det? Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Burde kanskje tenke seg om etter det som skjedde i sørøst-asia. Det er jo litt humor i det da, litt sort kanskje... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 TT tsunami ble lagd før katastrofen i sørøst asia skjedde da... men det er vel noe man tenker på uansett... Lenke til kommentar
BennyB9 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har thermaltake wingo V800A+ og syns den er både tøff prsktisk og bra Lenke til kommentar
Innos Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Thermaltake har bare 2 kabinetter sm intriserer meg, det er tsunami og sopranos, men sopranos er jo eid av de to da. Men dessverre er de for dyre, lian li er bedre, billigere og finere. Sitter å vurdere dette litt sånn for meg selv, selv om jeg er sikker på at det ikke blir noe av, fordi jeg har et mer enn bra nokk kabinett fra før av, fornuften tar dessverre over, mens øynene og kroppen(mitt veier 17kg) vil ha! Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Uten å ha mer kjennskap til Thermaltake enn det jeg ser på hjemmesiden, så ser jo disse fete ut: Kandalf, Armor og Shark. Vurderer Armor mest. Vurderer også Big Water vannkjøling. Hvordan er det å skaffe alu-fronter til CD-ROM? Det er veldig mange sorte spillere, men få som du kan få i sølv/alu... en grunn til kanskje å velge sort kabinett, selv om sølv/alu er litt finere. Endret 11. februar 2005 av Joffer Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Uten å ha mer kjennskap til Thermaltake enn det jeg ser på hjemmesiden, så ser jo disse fete ut: Kandalf, Armor og Shark. Vurderer Armor mest. Vurderer også Big Water vannkjøling. Hvordan er det å skaffe alu-fronter til CD-ROM? Det er veldig mange sorte spillere, men få som du kan få i sølv/alu... en grunn til kanskje å velge sort kabinett, selv om sølv/alu er litt finere. Sølv alu veier mye mindre og bare 7,5 kilo. Endret 13. februar 2005 av jossimd Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 synes de var drit fine jeg Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg likte Tsunami fra før, og Soprano ser ganske lik ut, noe som er bare bra. De fleste kabinettene der ser ganske fine ut, og spesielle hehe. Jeg kunne ha tenkt meg Sopranos i sølvfarge uten noe vindu på siden. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Tsunami og Soprano var forholdsvis fine. (uten vindu selfølgelig) Resten synes jeg ikke noe særlig om... Lenke til kommentar
kristopher Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg skal kjøpe tsunami. det er über fett!!! hvis det er et ord. det er stilrent, og lakken er bare også er det veldig lett. 6kg. Lenke til kommentar
Manders Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Endelig! Armor:http://www.psdata.no/ps.asp?searchstr=armor Kandalf:http://www.psdata.no/ps.asp?searchstr=kandalf Synes Kandalf ser tøffest ut da jeg! Endret 14. februar 2005 av Manders Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 herregud!! ser jo ut som 'red light district'. takke meg til noiseControl fra microplex. Epz. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Hmm, må si at noen av kabinettene fra Tt ser rett og slett stygge ut. Romeo blant annet. Gyselig rød farge på kabinettet. Skjønner ikke hvem som klarer å like sånt. Men de nye kabinettene ser veldig "velbygd" ut. Gleder meg å se de i praksis hos 3dgameman.com og lese reviews om de. Liker veldig godt at de passer godt til vannkjøling. Menmen, vi får nok se . Endret 15. februar 2005 av Seian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå