c[`]laburk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ta en titt på de nye lekre kabissene dems. Jeg synse bare de er nydelige. (Hvis man ser bort fra det *styggestygg* sidedøren) http://www.thermaltake.com/xaserCase/menu.htm Dere trenger ikke takke meg Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 über-harry hele gjengen spør du meg.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 De var jo bare STYGGE!!! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 TT kabinettene er skamfine synes jeg (plz ikke kom med en LianLi!!111!! kommentar her folkens), men jeg vil likevel annbefale deg å styre unna! Har TT 2000A her selv og liker det IKKE! Mange dårlige løsninger og skranglete! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 neh....mange fine der..! Deriblant "Tsunami" Alt er smak og behag! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ser på Soprano nå, men hva er EMI beskyttelse? sånn fjer sak på dør greia? var er det godt får? er det noe en sterkt trenger? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Dette synnes jeg så spennende ut : Armor Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Armor så bra ut med tanke på kjøling og støy. Plass til 120mm-vifter og passivt luftinntak i fronten. Ser ok ut, men det hadde sett mye penere ut uten det stygge plexiet på sidedøren. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Über harry er det eneste jeg sier. Kunne kanskje kjøpt det hvis det hadde kosta 400,-. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 laburk' date='06/02/2005 : 22:04'] Ta en titt på de nye lekre kabissene dems. Sikker på at du har gitt oss riktig link? Jalla-Jalla! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kan folk slutte å disse designet på TT kabinettene? Veldig irriterende. Vær i det minste saklige Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 tt kabiissene er jo nydelige. men aner ikke hvordan de funker da (de seer fine ut men om de funker må man spørre de med erfaring om) Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ser på Soprano nå, men hva er EMI beskyttelse? sånn fjer sak på dør greia? var er det godt får? er det noe en sterkt trenger? EMI beskyttelse skjermer for elektriske forstyrrelser fra vifter og lignende som kan få f.eks monitoren til og blafre om kabinettet står for nære Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ser på Soprano nå, men hva er EMI beskyttelse? sånn fjer sak på dør greia? var er det godt får? er det noe en sterkt trenger? EMI beskyttelse skjermer for elektriske forstyrrelser fra vifter og lignende som kan få f.eks monitoren til og blafre om kabinettet står for nære Er ikke de fleste kabinettvifter og andre vifter ment for PC stort sett magnetisk skjermet i seg selv da? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 tsunami ser kongebra ut da Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Thermaltake har 3 spess fine kabbis... Armor, Shark og Tsunami! dei er bare helt konge!!! Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Tsunamien og Sopranos er jo fine da, Romeo derimot... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Godt å se at Tt har droppet Xaser designen. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Romeo derimot... Romeo? va snakker du om? meiner du Armor eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå