B4stian Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har prøvd med 3-4 forskjellige originale cd'er, men det funker ikke. Har cleared cmos og flashet bios, hva kan jeg gjøre? Får ikke opp den derre Boot from CD: i det hele tatt nå... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Flyttes til " PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor" Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Flyttes til " PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor" Oi, en ny kategori jo! --- Vil bare si også at det funket fint i går, men etter jeg prøve å innstalere en linuxdistro så klikket alt... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Fortsatt ikke funnet ut av det... Kan det ha noe med noen drivere eller noe sånt? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Da kom den siste lovlige bumpen... Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei, har du prøvd noen programvare for å sette opp ny partisjonstabell ? litt vanskelig å ta i DOS, en metode er å sette den inn som slave i annen maskin og kjøre diskbehandling, fjerne linux partisjonene og formatere Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Hei, har du prøvd noen programvare for å sette opp ny partisjonstabell ?litt vanskelig å ta i DOS, en metode er å sette den inn som slave i annen maskin og kjøre diskbehandling, fjerne linux partisjonene og formatere Har ikke fått innstalert Linux fordi den ikke vil boote, den eneste som er på disken nå er windows på partisjon C:\ Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Skjekket at alle kabler sitter orntil i? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Skjekket at alle kabler sitter orntil i? Ja, 1000 ganger... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Skjekk en gang til, da... Har du prøvd med forskjellige kabler og cdrom? Kanskje det er problemet... Kanskje det er hk som ikke finner cdrommet, kanskje prøve å bruke cdromet på et annet hk og se om den finner den! Endret 9. februar 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Hvorfor skal jeg putte inn andre deler da? Alt fungerer jo utmerket unntatt Boot from CD, tenkte kanskje at det var en patch eller et eller annet jeg måtte stille inn jeg... Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei igjen , prøv om du får kontakt med disken når du holder nede F8 under oppstart, og sikker modus, eller sist kjente ok tilstand Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg får kontakt med cd-rom'en... Kan jo såklart prøve med en annen når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå