tor_erik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei! Har en VW Vento '97 hvor det står et Blaupunkt Wien RD-127 anlegg. Noen som har erfaring med dette?regner med at det ikke er så bra, men hvordan kommer det ut i forhold til anlegg som koster rundt 1000 kr i dag? Vet at det er et vanskelig spørsmål, men det var bare hvis noen ante noe. Tilleggsspørsmål: Har den dag i dag 4 høyttalere i bilen, to fremme på dashbordet, og en i hver dør frame i bilen. Vil det være veldig mye arbeid med å flytte to av disse høyttalerne bak til hattehyllen? Det måtte selvsagt være dem i dørene som ble flyttet... Nok et vanskelig spørsmål, men er bare ute etter synspunkter. Har ikke bestemt meg for å gjøre noe som helst enda. Takker. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Hokay, skjønner at dette er rimelig håpløst. Da kan vel tråden egentlig bare stenges. Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvorfor skal du flytte høytalerne til hattehylla, det har jeg ikke no tru på. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Hvorfor skal du flytte høytalerne til hattehylla, det har jeg ikke no tru på. Hvorfor ikke? Bedre lyd med dem framme? Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Noen synes det er fint med lyden bak, men mange vil nok foretrekke bare foran. Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det er foran du sitter å kjører, right? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Det er foran du sitter å kjører, right? No shit. Anyway, synes at det er fett med lyd bakfra også. Har surroundlyd både på PC-en som jeg bruker som musikkanlegg, og på TV-en, så jeg er liksom vant til lyd bakfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå