Krankemot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) jeg må ha en ny pc nå, som skal brukes til spill:) den skal overklokkes og helst være AMD jeg har 7000kr til rådighet vil at den skal være oppgraderbar i fremtiden.... Endret 6. februar 2005 av norma_saw Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 ingen som svarte her så jeg gjorde om hele posten og bumper den opp igjen. isteden for å lage ny thread... Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Foreslår at du setter sammen et lite forslag istedenfor å vente på at noen setter sammen en hel pakke for deg. Du har sikkert noen gamle deler tilgjengelig som du ikke nevner her? Uansett, gå til en webshop finn frem en amd cpu, samt et 9600pro kort og du er igang. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 ok, da har jeg lgd en ny tråd her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=374139&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå