iEYE Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Noen som vet hva default passordet til netopia ruteren som blir levert med nextgentel er? Endret 6. februar 2005 av iEYE Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Default er vanskligt og sei, men eg bruker login: ngt Pass: Tshml55 tidligare kunne eg bruke admin / noway, men vanskli og sei ka dei har no. men eg kommer inn med ngt/Tshml55 Lenke til kommentar
iEYE Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Nei var det ikke, jeg husker det var noe med "chkbid".. Endret 6. februar 2005 av iEYE Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Skal funke fint med kundenummeret ditt og passordetet du får fra NGT. Login blir da P(kundenummer-10000) og passordet er helt vanlig. Lenke til kommentar
iEYE Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Ja det er jeg klar over, men jeg trenger superuser passordet. det gir deg flere valg/endringer du kan gjøre. Endret 6. februar 2005 av iEYE Lenke til kommentar
Orac.aka.Xanthin Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 her er pw og un UN: ngt PW: ChkBid114 det er forskjell mellom store og små bokstaver og :P Lenke til kommentar
iEYE Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Det var det! Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 for å gjøre det lettere å huske en "super-user" bruker, kan du opprette en ny bruker og sette eget passord, og rettigheter. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Default er vanskligt og sei, men eg bruker login: ngt Pass: Tshml55 tidligare kunne eg bruke admin / noway, men vanskli og sei ka dei har no. men eg kommer inn med ngt/Tshml55 denne funka fett her, takk :-) savna tilgang til alt på routeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå