Belfez Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Noen Rouges som har en bra UI her som jeg kan se? Takk Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg trenger en Ui med Key-bindings og bedre actionbars. 7469810[/snapback] Insomniax ? Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Curse er vist ned igjenn.. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har ett lite problem med Photek UI-en. Har tre "chatbokser" nederst ikke sant. Men når jeg åpner World Map, forsvinner to av dem noen ganger. Noen som har opplevd det samme, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Er det på World Map det skjer? Har problemet, men har ikke klart å isolere det før nå. Driver og lager nye hele tiden, og de jeg har nå har jeg hatt siden tidlig på lørdag, noe som er ny rekord. ^^ Kan hende det har blitt ordnet nå. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Spørsmål om Bartender3: 1. Kan jeg få en barene til å "skifte" buttons, når jeg skifter stance? Slik som det gjør orginalt. 2. Kan jeg assigne key bindings til stances? Finner ikke "Stance bar" i key bindings oversikten. Ellers kan jeg si at Bartender3 virker veldig bra, men kan jeg ikke iallefall løse punkt 1.. blir det nok ikke noe av. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Spørsmål om Bartender3: 1. Kan jeg få en barene til å "skifte" buttons, når jeg skifter stance? Slik som det gjør orginalt. 2. Kan jeg assigne key bindings til stances? Finner ikke "Stance bar" i key bindings oversikten. Ellers kan jeg si at Bartender3 virker veldig bra, men kan jeg ikke iallefall løse punkt 1.. blir det nok ikke noe av. 7473802[/snapback] stance baren går under "spesical keys" tror jeg... det gjør værtfall Rogue`s stealth Lenke til kommentar
superreven Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Takk for svar, skal prøve det. Trenger fortsatt svar på om det går an å få til en slik stance skifte bar thingy med Bartender3? Endret 11. desember 2006 av superreven Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Noen som vet om en mod der jeg får combo-points, energy og HP i et lite vindu jeg kan flytte rundt og plassere der jeg vil? Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har problemer med å disenchante for tida... "xxx has been blocked from an action only available to the Blizzard UI." .. og om eg disabler og reloader så dukker samme feilmelding opp for neste addon.. og neste og neste.. Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ja, jeg trykker bare ignore.. Synes dette er dårlig av blizz, og fjerne addons som feks ingen guild hadde tatt KT uten, tviler på at de fleste hadde klart C`thun uten engang. OG DETTE VET BLIZZARD Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 noen som kan gi meg link til den vanlige energywatchen? ikke den der 5,4,3,2,1 saken, den liker jeg ikke, vil ha den bar-saken. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har noen et godt UI for en som er vant med gypsymod sin enkelhet og minimalistisk utseende? Har blitt veldig veldig gla i dette UI'et..og trist nå når det ikke funker lengre. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Trenger noen stilrene actionbars! orker ikke BLiiz standard actionbar lenger! Lenke til kommentar
different Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har noen et godt UI for en som er vant med gypsymod sin enkelhet og minimalistisk utseende? Har blitt veldig veldig gla i dette UI'et..og trist nå når det ikke funker lengre. 7479970[/snapback] Gypsy ligger delvis oppdatert her. :-) Lenke til kommentar
superreven Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Slik ser alle tradeskills/profession/trainer vinduer ut hos meg nå, vet ikke hva det kan skyldes: Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 for store fonts kanskje? prøv å sett ned font størrelsen Lenke til kommentar
superreven Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) for store fonts kanskje? prøv å sett ned font størrelsen 7480655[/snapback] Hmm.. usikker på hvordan jeg gjør det da.. Jeg bruker modden CleanFont som ordner sånt.. kanskje jeg kan stille UI scale da? edit: ClearFont var det visst den het. Endret 11. desember 2006 av superreven Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 prøv å ta bort font sakene og se hva som skjer. Fungerer det da er det fontene du bruker som er problemet Lenke til kommentar
different Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Finnes det en addon som bytter action bar fra feks. 1 til 2 når jeg går i Shadowform? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå