Pingo68 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg trenger en ny caster Ui mens jeg venter på Photek. Hjelp ønskes. 7461570[/snapback] Hvorfor venter du på Photek? Er alt ute en oppdatert versjon der. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Er en del som har problemer med nye Photek. Jeg får blant annet partyet malplassert nede til venstre på skjermen. Skal prøve å installere det igjen nå.. Savner det skikkelig. ^^ Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg trenger en ny caster Ui mens jeg venter på Photek. Hjelp ønskes. 7461570[/snapback] Hvorfor venter du på Photek? Er alt ute en oppdatert versjon der. 7461623[/snapback] Som Zlimy sa, er veldig mye bugs nå. Jeg har endel problemer så det eneste jeg kunne tenke meg er en Actionbar med keybindings. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Er en del som har problemer med nye Photek. Jeg får blant annet partyet malplassert nede til venstre på skjermen. Skal prøve å installere det igjen nå.. Savner det skikkelig. ^^ 7461655[/snapback] Aha. Ja, jeg har merket meg det der jeg også. Men det er vel bare å flytte den også, eller? Må nesten teste det ut først. Tilbake om få strakser. Edit: Jupp, det fungerte. Det du gjør er å skrive inn følgende når partyet er oppe og går: /bar lock Deretter drar du bare partybaren dit du ønsker den. Endret 9. desember 2006 av Pingo68 Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har funnet ut av det, men problemet er at den 'stacker' nedover, som vist på dette bildet i skjult. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så hvis du forteller meg hvordan jeg får medlemmene til å stille seg opp bortover, og legge til litt mellomrom, ja, da er du dagens helt. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har funnet ut av det, men problemet er at den 'stacker' nedover, som vist på dette bildet i skjult. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så hvis du forteller meg hvordan jeg får medlemmene til å stille seg opp bortover, og legge til litt mellomrom, ja, da er du dagens helt. 7462068[/snapback] Quoter en curse-gaming comment jeg: "If you want to get the party layout as it was in previous Versions, type /aguf config, -> Unit Frames -> Unit Groups -> party - Growth Direction -> Right." Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 For enkelt! ^^ Tusen takk. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 For alle de som ergrer se over den grå bakgrunnen bak skill-barene, så er det /eepanels som gjør dette. Disable den. Jeg er sikker på at det var flere enn meg som irriterte seg over denne. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Nytt problem egentlig, Party og Combat forsvinner i GB. De er der en stund, men pluttselig ser jeg ned, og begge er vekke.. (Photek fortsatt) Endret 9. desember 2006 av Zlimy Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ser at FuBar er listet under oppdaterte addons for 2.0, men den gir meg en feilmelding. Må man ha no mer en bare FuBar for å få den til å loade? Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 noen som kan linke til ny bar mod? ca som discord.. orker ikke blizz ui lengre! =( Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Kan bruke Bongos da.. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noen som er har en liten og nett addon som viser quest levels? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bra UI for rouge ute? helst en some er enkel å fikse, siden jeg bare har hatt standar Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hey lurte på om jeg trenger bedre internett forbindelse enn tråløst?? om jeg burde legge opp kabel... og om jeg burde vente til jeg kjøper spillet til den nyere versonen kommer ut?? takker for svar Lenke til kommentar
kqwaiiiii Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noen som har noen klassiske og pene unitfames som støtter 2.0? Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hvordan får jeg flyttet på ag_unitedframsa ?.. selv om jeg skriver /aguf og haker av at den ikke er locka så funker det selv ikke. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg trenger en addon som viser fargen på items rundt kantene både når jeg inspecter andre, og på min egen char. Noen som vet om en slik addon? Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg trenger en Ui med Key-bindings og bedre actionbars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå