Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig dette er svart på før, men å bla gjennom 93 sider blir litt i overkant..

Jeg bruker discord action bars + endel annet. Har gjort den latency saken mindre og flyttet på den. Men etter å ha spilt noen min forsvinner innholdet og det er ikke lengre mulig og se hvor høy ms jeg har. Noen som har peiling på hva som skjer med denne?

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar

det lille vinduet som kommer opp når man looter en ting og som viser looten har begynt å flytte helt tilfeldig rundt på seg på skjermen, er utrolig irriterende når den f.eks flytter seg under action baren osv..

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få den dit jeg vil? har prøvd å dra den men det gikk ikke. Noen som har noen ide?

Lenke til kommentar
Noen som vet om en addon der jeg kan flytte/få ny sånn "ting" der jeg skriver i chaten? :)

7315548[/snapback]

kan du forklare litt mere? skjønte ikke helt..

anyway.. taker for flott hjelp med Discord:D det funker nå og imo ser der strålende ut=) det eneste som står igjen er casting bar. hvordan får jeg denne større? og bytter ut skin på den? takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
det lille vinduet som kommer opp når man looter en ting og som viser looten har begynt å flytte helt tilfeldig rundt på seg på skjermen, er utrolig irriterende når den f.eks flytter seg under action baren osv..

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få den dit jeg vil? har prøvd å dra den men det gikk ikke. Noen som har noen ide?

7314975[/snapback]

høres ut som quickloot addon., den flytter loot vinduet til der du har cursor akkuratt når du looter. veldig praktisk imo. har du lastet ned en "addon pakke" kan du se om den ikke ligger i mappa.

Lenke til kommentar

Har tullet litt med interfacet mitt nå og har fått et problem med det. Som man ser på bildet ligger casting baren over en av action barene mine. Hvordan kan jeg flytte denne et par cm opp, gjerne med CT om det går?

20962.jpeg

Et par andre spørsmål:

- Hvordan får man sånn frésh moderne look på alt, og ikke den kjipe WoW-feelingen på kart og rundt portrett etc?

- Hvilken mod lager health og mana bar rundt karakteren?

- Hvordan kan jeg lage portettet og partyet mindre?

- Hvordan scaler man Bags og keychain?

EDIT: Ble mye stress med det jæla bildet

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar
Har tullet litt med interfacet mitt nå og har fått et problem med det. Som man ser på bildet ligger casting baren over en av action barene mine. Hvordan kan jeg flytte denne et par cm opp, gjerne med CT om det går?

20962.jpeg

Et par andre spørsmål:

- Hvordan får man sånn frésh moderne look på alt, og ikke den kjipe WoW-feelingen på kart og rundt portrett etc?

- Hvilken mod lager health og mana bar rundt karakteren?

- Hvordan kan jeg lage portettet og partyet mindre?

- Hvordan scaler man Bags og keychain?

EDIT: Ble mye stress med det jæla bildet

7325285[/snapback]

"unlock all" på første fanebrett i ctmod. så bare drar du casting baren hvor du vill.

ja, jeg <3 quote

Endret av Be__bad
Lenke til kommentar
Noen som vet om en addon der jeg kan flytte/få ny sånn "ting" der jeg skriver i chaten? :)

7315548[/snapback]

7315622[/snapback]

Jada. Der jeg skriver når jeg skriver inn meldinger til chaten, altså den som som oftest ligger under General chaten.

Lenke til kommentar
dvs. at du ønsker flere chats? altså flere ruter med chat eller?

7329708[/snapback]

Nei, det vil si at jeg vil flytte den egne "ruten" der jeg skriver inn og deretter trykker Enter for at det jeg sier skal komme i chaten. F.eks. i Photek UI, der ligger denne "ruten" over alle Chat logsa. Jeg kunne tenkt meg å flytte denne "ruten" og kanskje en ny viss det går an.

Så noen som vet om dette går an/er en ny "rute" jeg kan skrive i?

Lenke til kommentar

7315548[/snapback]

anyway.. taker for flott hjelp med Discord:D det funker nå og imo ser der strålende ut=) det eneste som står igjen er casting bar. hvordan får jeg denne større? og bytter ut skin på den? takker for svar :thumbup:

7315622[/snapback]

eCastingBar er phet. Begynte å bruke den for å få flyttet min. Du kan selv regulere størrelse og farge på den. Den har i tillegg et medfølgende tekstur.

Lenke til kommentar
eCastingBar er phet. Begynte å bruke den for å få flyttet min. Du kan selv regulere størrelse og farge på den. Den har i tillegg et medfølgende tekstur.

7330974[/snapback]

eCastineBar eier for alle classes med casting spells!

7333941[/snapback]

Med andre ord alle klassene? (ikke rogue?)

Lenke til kommentar

På default Blizzard UI er det slik at du skifter mellom action bars når du f.eks. skifter stance som warrior/druid eller stealther som en rogue/druid.

Spørsmålet mitt er, finnes denne funksjonen også på Discord Action bars? Har sett på det, og det virker bra, men kan ikke se at noe "skifter" eller forsvinner når stance skifte osv inntreffer... usikker, men det kan kanskje bli litt rotete hvis jeg må ha alle spells fra alle stances framme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...