Defo Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Noen som vet om det går ann å samle alle fubar plugins på en bedre måte enn å stappe alle inn i addons folderen slik som jeg har det nå? Det blir så rotete ellers med masse plugins i addons folderen.. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Trenger en bra addon som viser cooldown count. Ikke ABInfo takk 7220563[/snapback] Cooldown Count viser cooldown med tall på action barene dine. Dersom du ønsker en litt mer universell cooldowncounter ta en kikk på Omni CC 7234457[/snapback] Takk for hjelp men jeg fant en oppdatert versjon av ABInfo og den er veldig veldig bra Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Noen som vet hvordan man kan separere partyet fra min unitframe med ag_unitframes? Henger fast i mine unitframes. 7237229[/snapback] Om du ctrl-høyreklikk på et party medlem skal du få opp instillinger for party frame. Her er det vel et valg som heter Group > tror jeg. Her kan du velge mellom å gruppere med player frame, bare med andre party frames, eller ingen gruppering. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 finnes det en addons som kan si meg hvilken DOT som er min? er veldig greit på bosses i raids så jeg kan se om jeg har DOT på bossen eller ikke, sånn at jeg slipper å bruke masse mana på å skyte DOTS og bruke masse mana... Finnes det noe sånt? 7212947[/snapback] skaff sorren's hunter timer's. den gjør at du ser hvor lang tid det er igjen på serpent/mark etc. curse-gaming. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 trenger hjelp med å disable det gamle blizz ui... Har installert full discord men jeg får det ikke fren.. /dab er litt vel vanskelig for min del! =S trenger hjelp! Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 trenger hjelp med å disable det gamle blizz ui... Har installert full discord men jeg får det ikke fren.. /dab er litt vel vanskelig for min del! =S trenger hjelp! 7251188[/snapback] Hva trenger du hjelp med? Er ganske mye du kan gjøre med /dab /duf /dfm /dart Er ikke så vanskelig. Bare prøv deg fram. Har selv sittet å tukkla i noen timer tilsammen. Husk å lage en profil på hver addon. Lettere å ha system i ting. En ting jeg husker jeg slet med var "attach point", "attach to" i /duf. Annbefaler deg å lese litt i readme sidene på discord Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Kan bare ha en "art" i discord art, der du kan velge textures har jeg bare "texture 1" og så står det ingenting under. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 trenger hjelp med å disable det gamle blizz ui... Har installert full discord men jeg får det ikke fren.. /dab er litt vel vanskelig for min del! =S trenger hjelp! 7251188[/snapback] Hva trenger du hjelp med? Er ganske mye du kan gjøre med /dab /duf /dfm /dart Er ikke så vanskelig. Bare prøv deg fram. Har selv sittet å tukkla i noen timer tilsammen. Husk å lage en profil på hver addon. Lettere å ha system i ting. En ting jeg husker jeg slet med var "attach point", "attach to" i /duf. Annbefaler deg å lese litt i readme sidene på discord 7251303[/snapback] forklarte vel litt dårlig... det som er problemet er at jeg ikke får frem de nye barene! jeg får kun frem det samme trauste blizz ui.. hvordan får jeg de vekk og legger til mine bars? trodde det skulle skje automatisk men det gjorde det visst ikke... Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) finnes det en addons som kan si meg hvilken DOT som er min? er veldig greit på bosses i raids så jeg kan se om jeg har DOT på bossen eller ikke, sånn at jeg slipper å bruke masse mana på å skyte DOTS og bruke masse mana... Finnes det noe sånt? 7212947[/snapback] hostel bar viser også varighet på buffs mobs/players får på seg, som berserker rage etc, samt deres casting bar edit: vet ikke om det er jeg som er treig, men jeg får ikke flytta MT-targetsframen til oRA2, noen ideer? ikke funnet no lock bar noe sted Endret 9. november 2006 av guruthos Lenke til kommentar
ASDW Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 finnes det en addons som kan si meg hvilken DOT som er min? er veldig greit på bosses i raids så jeg kan se om jeg har DOT på bossen eller ikke, sånn at jeg slipper å bruke masse mana på å skyte DOTS og bruke masse mana... Finnes det noe sånt? 7212947[/snapback] hostel bar viser også varighet på buffs mobs/players får på seg, som berserker rage etc, samt deres casting bar edit: vet ikke om det er jeg som er treig, men jeg får ikke flytta MT-targetsframen til oRA2, noen ideer? ikke funnet no lock bar noe sted 7251926[/snapback] hold inne ALT og dra Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) trenger hjelp med å disable det gamle blizz ui... Har installert full discord men jeg får det ikke fren.. /dab er litt vel vanskelig for min del! =S trenger hjelp! 7251188[/snapback] Hva trenger du hjelp med? Er ganske mye du kan gjøre med /dab /duf /dfm /dart Er ikke så vanskelig. Bare prøv deg fram. Har selv sittet å tukkla i noen timer tilsammen. Husk å lage en profil på hver addon. Lettere å ha system i ting. En ting jeg husker jeg slet med var "attach point", "attach to" i /duf. Annbefaler deg å lese litt i readme sidene på discord 7251303[/snapback] forklarte vel litt dårlig... det som er problemet er at jeg ikke får frem de nye barene! jeg får kun frem det samme trauste blizz ui.. hvordan får jeg de vekk og legger til mine bars? trodde det skulle skje automatisk men det gjorde det visst ikke... 7251391[/snapback] Skriv /dab. 1. Main menu bar -> "hide main menu bar" 2. Button layout -> Kan fordele opptil 120 knapper på 10 barer. Ikke at du trenger mer en maks 40. Pages er for stance og stealth osv. F.eks når du stealther og vil at bar1 skal skifte, så må du ha 2 pages. Husk å sett "action Ids". Att hver knapp er unik. Det gjør du inne på Button layout. "Action Id's" tabben. hvis du har tilsammen 40 kanpper på 3 barer setter du bare min1, og max40 "Apply" hm ble kanskje litt dårlig forklart det her. Prøv deg fram. LES på discord readme sidene. Islanbadsj: Trykk på misc options, kan du velger hvor mange texturer. 1 texture = ett bilde. Endret 9. november 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Trenger litt hjelp her. Er det noen måte å gjøre slik at mainbaren kommer kun opp når jeg er i combat? P.S, jeg vil ikke bruke noen andre hotbars enn standard. Jeg har prøvd "alle", men skifter alltid tilbake. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hvordan action bars er det her? Endret 13. november 2006 av Black&White Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) bartender2 med b2circled layout. Endret 13. november 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Da har jeg nettopp slettet WTF og Interface mappene mine for å starte på nytt. Har tenkt å bare bruke ace-addons. Så da lurer jeg på om det finnes noe metamap lignende, bare i ace/ace2? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) posta i feil tråd. Endret 14. november 2006 av Sink Lenke til kommentar
Defo Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Da har jeg nettopp slettet WTF og Interface mappene mine for å starte på nytt. Har tenkt å bare bruke ace-addons. Så da lurer jeg på om det finnes noe metamap lignende, bare i ace/ace2? 7284146[/snapback] Her kan du bare søke etter alt du leter etter med ctrl + f Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hei! Hvor kan jeg finne BC beta addons? Takker for svar! Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 trenger hjelp med å disable det gamle blizz ui... Har installert full discord men jeg får det ikke fren.. /dab er litt vel vanskelig for min del! =S trenger hjelp! 7251188[/snapback] Hva trenger du hjelp med? Er ganske mye du kan gjøre med /dab /duf /dfm /dart Er ikke så vanskelig. Bare prøv deg fram. Har selv sittet å tukkla i noen timer tilsammen. Husk å lage en profil på hver addon. Lettere å ha system i ting. En ting jeg husker jeg slet med var "attach point", "attach to" i /duf. Annbefaler deg å lese litt i readme sidene på discord 7251303[/snapback] forklarte vel litt dårlig... det som er problemet er at jeg ikke får frem de nye barene! jeg får kun frem det samme trauste blizz ui.. hvordan får jeg de vekk og legger til mine bars? trodde det skulle skje automatisk men det gjorde det visst ikke... 7251391[/snapback] Skriv /dab. 1. Main menu bar -> "hide main menu bar" 2. Button layout -> Kan fordele opptil 120 knapper på 10 barer. Ikke at du trenger mer en maks 40. Pages er for stance og stealth osv. F.eks når du stealther og vil at bar1 skal skifte, så må du ha 2 pages. Husk å sett "action Ids". Att hver knapp er unik. Det gjør du inne på Button layout. "Action Id's" tabben. hvis du har tilsammen 40 kanpper på 3 barer setter du bare min1, og max40 "Apply" hm ble kanskje litt dårlig forklart det her. Prøv deg fram. LES på discord readme sidene. Islanbadsj: Trykk på misc options, kan du velger hvor mange texturer. 1 texture = ett bilde. 7253402[/snapback] dette hjalp men. det som er problem er at jeg ikke får vekk den gamle action baren! den med ørnene osv. vil ha den helt vekk. ikke masse knapper over sånn som jeg fikk til nå =) Lenke til kommentar
Reached Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hei!Hvor kan jeg finne BC beta addons? Takker for svar! 7291184[/snapback] du kan finne dem her og her så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå