Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Er det mulig å trykke på shift+2 for å skifte til en annen bar med Discord Action bar? Er litt hjelpeløs uten. :hm:

 

EDIT: Slik som det er orginalt i spillet.

7210382[/snapback]

nei, men du får jo flere bars..

7210509[/snapback]

 

Er bare det at jeg har dmg knappene på den ene action baren, og når jeg da trykker shift+2 kommer healingen, og da kan jeg bruke 1-9 på det også. Gidder ikke å måtte sette opp det hver eneste gang jeg skal heale... :thumbdown:

 

EDIT: Finnes det en annen actionbar addon som har denne funskjonen? Som ikke har så veldig vansklig måte å sette det opp på?

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått en liten ufin sak på UIen min nå - Jeg står å slår løs på en fiende, men mister target når :

 

Target er utenfor range, plutselig begynner den cycle andre targets of friendly target.

 

Når jeg blir stunna, blinda, gauga, osv.

 

Generelt mister jeg target av alle ting, dersom jeg ikke får stå rett opp og ned å slå på den.

 

Ideas?

Lenke til kommentar
Har fått en liten ufin sak på UIen min nå - Jeg står å slår løs på en fiende, men mister target når :

 

Target er utenfor range, plutselig begynner den cycle andre targets of friendly target.

 

Når jeg blir stunna, blinda, gauga, osv.

 

Generelt mister jeg target av alle ting, dersom jeg ikke får stå rett opp og ned å slå på den.

 

Ideas?

7213169[/snapback]

Prøv Stickey targeting. (Interface: Advanced elns)

Lenke til kommentar
Har fått en liten ufin sak på UIen min nå - Jeg står å slår løs på en fiende, men mister target når :

 

Target er utenfor range, plutselig begynner den cycle andre targets of friendly target.

 

Når jeg blir stunna, blinda, gauga, osv.

 

Generelt mister jeg target av alle ting, dersom jeg ikke får stå rett opp og ned å slå på den.

 

Ideas?

7213169[/snapback]

 

Hva slags unit frames bruker du?

Lenke til kommentar
finnes det en addons som kan si meg hvilken DOT som er min? er veldig greit på bosses i raids så jeg kan se om jeg har DOT på bossen eller ikke, sånn at jeg slipper å bruke masse mana på å skyte DOTS og bruke masse mana...

 

Finnes det noe sånt?

7212947[/snapback]

 

Chronometer gir deg en timer på alle dine dot's. Den gir deg riktignok ikke beskjed dersom din dot er skøvet ut. Ellers så finnes DoTimer, men denne vet jeg veldig lite om.

 

Har nettopp fått ny maskin, og har da installert WoW på nytt.. noen som har en feit addonpackage med det meste en casual gamer trenger, og noen ekstra for et pent UI? :)

 

Jeg gidder ikke laste ned hver enkelt addon individuelt, så hvis noen klarer å bla frem en fin en, hadde jeg blitt glad :D

7214143[/snapback]

 

Finnes en haug med pakker, de mest populære er antakelig Photek, Nurfed, CT-Mod og Cosmos. Alternativt kan du ta en kikk på NezUI, Insomniax osv. Sjekk under compilations på www.curse-gaming.com for en laang liste :)Clicky!

Lenke til kommentar

Har et lite problem med ct_raidassist. Når jeg er i raid får jeg ikke fjernet de orginale party framesa. Har nettopp startet å spille igjen, så jeg har skaffet meg nyeste ct_raidassist, og her merket jeg at det ikke var noen "hide party frames" option som det var på de eldre versjonene. Har også fått med meg at Blizard nå har lagt inn en "hide party frames in raid" option, men den funker heller ikke får meg..Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...