Sinnsro Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) er bare å plukke ut Nurfed_UnitFrames av UI pakka (ganske greit å ta med Nurfed_General) Og ang. Flexbar så er alt du trenger å vite om oppsett osv i "FlexBar Docs" mappa ...kanskje ikke alt Noen som vet hvordan man fikser slik at /echo blir stående (helt til f.eks en losebuff event skjer) Endret 24. mai 2005 av sINNsRO Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Han som er targeta heter balroc, altså bare target moden Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvilken del av gypsy mod må du ha for å få fram den? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Gypsy_General er delen du trenger, men det hadde vært greit å hatt noen som kunne fjerna alt annet (samme med nurfed_unitframes) Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Jeg leste inleggene på denne ringen under...der står det at du bare kan ha 1 equipped? stemmer det? http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=2246 Endret 24. mai 2005 av FuJJi Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Man kan i utgangspunktet bare ha 1 av samme epic/unique til eie på samme tid. Men har hørt at noen har unngått dette ved å putte Item 1 i banken, for så å plukke opp item 2. (1 = 2 ) Lenke til kommentar
superreven Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har fått meg noe som heter Scrolling Combat Text. Det er en mod som gjør at de forskjellige tinga som skjer i combat dukker opp ovenfor hodet ditt, men dette førte også til at min "combat log" til høyre for "chat loggen" ikke er der mer... Den ga jo litt ekstra info, f.eks. hvor mye rested bonus du hadde igjen, om du critter eller ikke osv. Hvordan får jeg tilbake denne? Fordi denne funksjonen er vel noe som følger med orginalt... Husker ikke helt.. har levd med mods så lenge nå. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 her ser dere min UI.. er en fin blanding av masse div ui.. Bruker: *Cosmos *Cypsy *ICU *Gather *TF killstats *titanbar og litt mer som jeg ikke kommer på.. haha.. offtopic.. 6 lvl 44-47 alliance skulle drepe meg på dette bildet.. siden jeg var 52 så aggroa ikke jeg mobs så jeg sprang og fikk de til å aggroa alt i badlands så var det bare å snu og skyte ned det som var igjen av de:p lol Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 en ting jeg trenger.. det er en addon som gjør slik at jeg kan låse av hotbarene mine.. typisk meg å bli litt stressa å klare å flytte på knapper eller flytte de vekk Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er jo integrert i spillet fra før. Interface option og Lock actionbars Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg bruker gypsy mod fra før, hva må jeg disable for at Nurfed taget greia skal funke? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har fått meg noe som heter Scrolling Combat Text. Det er en mod som gjør at de forskjellige tinga som skjer i combat dukker opp ovenfor hodet ditt, men dette førte også til at min "combat log" til høyre for "chat loggen" ikke er der mer... Den ga jo litt ekstra info, f.eks. hvor mye rested bonus du hadde igjen, om du critter eller ikke osv. Hvordan får jeg tilbake denne? Fordi denne funksjonen er vel noe som følger med orginalt... Husker ikke helt.. har levd med mods så lenge nå. Høyre-klikk på chat fanen og velg "new window", så høyre-klikker du på den nye fanen og finner frem til combat log i en av menyene. Den skal være krysset av. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Benbjo: ja jeg vet om den.. men det funker ikke på sidebar og popbaren Lenke til kommentar
superreven Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg har fått meg noe som heter Scrolling Combat Text. Det er en mod som gjør at de forskjellige tinga som skjer i combat dukker opp ovenfor hodet ditt, men dette førte også til at min "combat log" til høyre for "chat loggen" ikke er der mer... Den ga jo litt ekstra info, f.eks. hvor mye rested bonus du hadde igjen, om du critter eller ikke osv. Hvordan får jeg tilbake denne? Fordi denne funksjonen er vel noe som følger med orginalt... Husker ikke helt.. har levd med mods så lenge nå. Høyre-klikk på chat fanen og velg "new window", så høyre-klikker du på den nye fanen og finner frem til combat log i en av menyene. Den skal være krysset av. Den fanen over chat loggen er der ikke lenger... Den forsvant etter jeg hev inn en del add-ons... Hvordan får jeg den tilbake uten å slette add-on'sa mine? Endret 25. mai 2005 av superreven Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har akkurat begynt å bruke nurfed i stedet for Gypsy, alt funker bra untatt når jeg joiner group. Det virker som det gamle lastet bak det nye. Er det noen måte å fjerne dette? Slik ser det ut: bilde Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hvordan får jeg "killing-list" i ct-mod, har lasta ned den nyeste versjonen men det "normale" som en kammerat avmeg hadde er ikke der, som atlas o.s.v. heller ikke Flyttbare Bars =( Hjelp meg, hvor skal jeg laste ned den versjonen? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Da har han mer enn bare ct-mod. Spør han hva han har. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Samma.... men kan noen gi meg en link til en liste hvor jeg ser hvor mye/mange jeg har drept av en "rase" ikke tauren, orc, undead eller troll men f.eks Vilebranch soothsayer: 200 kills Lenke til kommentar
AntatraCK Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg har så lyst på en slik mana og healthbar som Assara har i sine videoer. Har funnet healthbar, men ikke mana bar til meg. Trenger også mana og healthbar til motstanderen. Noen som vet hvilken addon som gir meg dette ? Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg leste på throttbot(tror jeg) at det skulle komme(har kommet) et sted der du kunne levere in cloth(silk, linen etc) for å få reputation i darnassus...har det kommet? og eventuelt hvor er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå