Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

noen som kan hjelpe meg med dette?

7159062[/snapback]

 

Ser for meg ut som én av to.

 

1: Du har en addon som endrer på "bufftimerne" som ikke fungerer helt som den skal, kanskje pga en patch. Prøv å ta en kikk i ...\WoW\Interface\Addon mappen din og se om du finner noe som kan minne om noe slikt. Evt kan du fjerne den og se om det hjelper (kanskje t.o.m. laste ned en nyere versjon).

 

2: Et eller annet har skjedd som har endret på blizzards filer. Prøv å huke av og på "buff timers" under "interface settings" inne i spillet. Dette fikser det kanskje. Dersom det ikke funker ville jeg prøvd å ta backup av evt. addonfiler du trenger, og så slette WTF mappa.

 

Iallefall det jeg kan tenke meg i første omgang.

 

Noen som veit om en kordinat add-on som fungere?

7138862[/snapback]

 

Ta en kikk på f.eks. Fubar_LocationFu som er en plugin til Fubar2.0. Denne gjør egentlig akkurat det samme som TitanPanel, men er programmert med basis i noen andre prinsipper. Mulig det også er noen ytelsesforskjell her, men har ingen tall på dette. Smak og behag gjelder her som ved andre ting.

 

Utover dette kan du f.eks. legge inn litt mer fullstendige addons som endrer hele kartet ditt. Eksempler på slike addons er MetaMap og AlphaMap.

 

Eller om du ikke er ute etter noe som helst annet enn koordinater på world map og/eller minimap, kan du ta en kikk på diMapCoords.

 

Håper dette var til litt hjelp :)

 

edit: fasan til skriveleifer da

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Lurte på om noen har en UI dei vil anbefale meg som ikke legga slik, bruker Photec UI nå å syns den egentlig legga for mykje for meg.

 

Takk for svar :)

7165699[/snapback]

 

Hmm, rart at photek ui lagger, om det er nyeste versjon du bruker. Addons brukt i PhotekUI er av ganske god kvalitet.

 

Ofte legger slike komplette løsninger til mange addons du aldri bruker eller ikke trenger. Anbefaler deg å laste ned noen forskjellige, finn ut hvilke addons du faktisk bruker, og kun legg in de. Da burde du slippe unna noe av "laggingen".

 

Andre populære komplette løsninger, om du er mest interessert i dette er Insomniax, Nurfed, CT_Mod og Cosmos. Alle disse finner du på www.curse-gaming.com.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Hei.

 

Lurte på om noen har en UI dei vil anbefale meg som ikke legga slik, bruker Photec UI nå å syns den egentlig legga for mykje for meg.

 

Takk for svar :)

7165699[/snapback]

 

Hmm, rart at photek ui lagger, om det er nyeste versjon du bruker. Addons brukt i PhotekUI er av ganske god kvalitet.

 

Ofte legger slike komplette løsninger til mange addons du aldri bruker eller ikke trenger. Anbefaler deg å laste ned noen forskjellige, finn ut hvilke addons du faktisk bruker, og kun legg in de. Da burde du slippe unna noe av "laggingen".

 

Andre populære komplette løsninger, om du er mest interessert i dette er Insomniax, Nurfed, CT_Mod og Cosmos. Alle disse finner du på www.curse-gaming.com.

7166202[/snapback]

 

Takk :) prøvde Insomniax og d var mykje bedre :)

Lenke til kommentar
Sikkert litt blasfemisk, men jeg prøver meg: Er det noen addon/mod som gjør at chatten fungerer som den i GW? Eks. SHIFT+2=Say Party SHIFT+3=Say Guild osv..?

7167922[/snapback]

 

Lurer på om ikke Prat fikser dette. Dog ikke hundre prosent sikker.

 

 

 

 

Noen som vet om det går ann å for hindre at hvis jeg flytter rundt på addon tingene på en character, så flyttes de rundt på alle andre characterne mine og.

 

tenker på feks. actions bars , minimap unitframen som flyttes rundt..

bruker Photec UI

7169236[/snapback]

 

Dersom du brker PhotecUI, er de fleste av addonene basert på Ace2. Det betyr at for hver enkelt addon kan du velge en profil.

 

Deuce Commander er en addon som gir en god meny med alle Ace2 addons. Fra denne er det lett å velge profil til hver enkelt addon. Du kan da velge mellom "char", "class", "server" og "default".

 

Char - dette betyr at settings er individuelt for denne karakteren.

Class - betyr at settings er gjeldende for alle av denne klassen, hvor karakteren er satt til å bruke "class".

Server - samme som class, bare server istedet.

Default - gjeldende for alle karakterer, dersom ikke en av de over er spesifisert.

 

EDIT: Kanskje litt misvisende dette over her. Du trenger ikke DeuceCommander for å velge profiler på addons, men den gjør det fort litt lettere. Du kan gjøre dette via hver enkelt addon ved å åpne deres individuelle meny.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Jeg ser fortsatt etter en Addon som gjør at jeg kan se hp og mana/energy/rage til andre players og monsters for den Mob3 (eller hva den het) trengte en annen addon i tillegg.

 

takker for evt. svar

7172915[/snapback]

 

Litt usikker på hva du tenker på med "addon i tillegg". Eneste den har som trengs utenom er MobHealth3: Blizzard Frames dersom du bruker standard unit frames. Utover det skal det fungere helt fint :S Bruker denne selv.

Lenke til kommentar
Jeg ser fortsatt etter en Addon som gjør at jeg kan se hp og mana/energy/rage til andre players og monsters for den Mob3 (eller hva den het) trengte en annen addon i tillegg.

 

takker for evt. svar

7172915[/snapback]

 

Litt usikker på hva du tenker på med "addon i tillegg". Eneste den har som trengs utenom er MobHealth3: Blizzard Frames dersom du bruker standard unit frames. Utover det skal det fungere helt fint :S Bruker denne selv.

7173118[/snapback]

Ja, det var nok det jeg tenkte på.

Skal se om jeg får det til å funke nå =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...