kjetilkl Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 har lasta ned titan bar Jeg høyreklikker på den for å velge hva jeg vil displaye. Men ikkeno kommer opp. det eneste som skjer er at ting går bort. Hvis det er noen standard ting jeg ikke vil ha der og fjerner de så går de bort. Men hvis jeg setter på at den skal displaye money så kommer ikke det.. og ikke durability heller. Hva skal jeg gjøre? 7055827[/snapback] Antagelig kommer de på den "andre" baren - slå på "show both bars" og se om du har de der - så må du ta de bort og legge de fra slik at alle havner på rikitg bar ... - _litt_ irriterende bug det der -.- Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Noen som vet hvilken raid frame som brukes her? 7007460[/snapback] tror nok det er PerfectRaid Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 klokka mi ha plutselig blitt sånn AM:PM klokke.. har fått meg titan bar og critical strike bar... Hvorda får jeg klokka tilbake til vanlig? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 klokka mi ha plutselig blitt sånn AM:PM klokke.. har fått meg titan bar og critical strike bar... Hvorda får jeg klokka tilbake til vanlig? 7057018[/snapback] Klikk på den og velg 24h format. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 når jeg sitter i BG's kommer dette: "player" has died ( have died 2 times today) rank: senior sergant Det kommer opp hver gang noen dør. Hva de heter og hvilken rank de er og hvor mange ganger de har dødd den matchen. Tror det skyldes en addon fikk titan bar i går, tror det er den.. Hvordan fjerner jeg det? har prøvd å hake på og hake av BG info osv. på titan baren... Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 klokka mi ha plutselig blitt sånn AM:PM klokke.. har fått meg titan bar og critical strike bar... Hvorda får jeg klokka tilbake til vanlig? 7057018[/snapback] Klikk på den og velg 24h format. 7058563[/snapback] har prøvd det.. men det komemr ikkeno opp når jeg klikker på den. Ikke på venstre klikk eller høyre klikk. hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
adnan Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Finnes det en addon som viser en list på folk med helse i raid, da mener jeg for priest at den ser hvem til enhver tid har mins hp i raidet. Slik at den kan heale altid den som har mins hvis dere skjønner.? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Scroll ned til VitalWatch her; http://www.wowace.com/files/ Mener å huske at det er den addonen jeg bruker til det. Lenke til kommentar
Marker Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) evt Squishy, som er ACE2 basert, ergo lite minnebruk Endret 13. oktober 2006 av Marker Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 noen som kan hjelpe meg med noen av mine 2 problemer..? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Si hva de er med en gang istedet for og spørre om noen gidder for det er det garantert Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) klokka mi ha plutselig blitt sånn AM:PM klokke.. har fått meg titan bar og critical strike bar... Hvorda får jeg klokka tilbake til vanlig? 7057018[/snapback] Klikk på den og velg 24h format. 7058563[/snapback] har prøvd det.. men det komemr ikkeno opp når jeg klikker på den. Ikke på venstre klikk eller høyre klikk. hva skal jeg gjøre da? 7061766[/snapback] Er ikke klokka på tiatnbar det er snakk om, men klokka ved siden av minimappet. Titanbar klokka har jeg fiksa.. når jeg sitter i BG's kommer dette: "player" has died ( have died 2 times today) rank: senior sergant Det kommer opp hver gang noen dør. Hva de heter og hvilken rank de er og hvor mange ganger de har dødd den matchen. Tror det skyldes en addon fikk titan bar i går, tror det er den.. Hvordan fjerner jeg det? har prøvd å hake på og hake av BG info osv. på titan baren... 7061468[/snapback] Det er det jeg lurer på.. Neon som kan vsare meg på de to tingene? Endret 13. oktober 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 ingen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) sjekk først hva slags addons du har. de der bg greinen skyldes sikkert titat honor eller no.. Endret 14. oktober 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 har sjekka titan honor, det er bare sånn greie som viser hvilken rank jeg har, hvor mange kills jeg har osv. Det ligger opp på linja. Hva skal jeg gjøre for å få det vekk da? Lenke til kommentar
Nano- Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har et problem med Discord Unit Frames (tror jeg ) ; Jeg klarer nemlig ikke å få raid-merker til å vises for target. Noen som vet hvordan man kan fikse det? Har lett gjennom alle options på /duf mange ganger, men finner det ikke Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Lurte på navn på noen mod som viser hva den du sloss mot caster og hvor lang tid som er igjenn til det er blit castet... takker for svar Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Simma89: Slett titan honor mappa, eller disable it i spillet. Nano-: Target -> Race Icon -> Special -> Show Target Icon Instead, tror jeg da Morgh: Antagonist( ace2) Nature Enemy Castinbar Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 nå er jo ikke dette akkurat et spm om UIs, men er det noen som vet om det finnes en slags addon som viser deg alle characters til en spiller? hadde vært fint å hatt når folk bruker f.eks. en lvl 1 for å scamme folk. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Noen som kan si meg hva den add-onen som viser en slags "sirkel" midt på skjermen som viser manaen min, hp'en og hp og mana på targetet mitt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå