phnx85 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Noen som vet hvilken raid frame som brukes her? Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 når jeg bruker en spell kommer det nede på spell linja en sånn klokke som går rundt som viser cooldown på spellen. En kamerat av meg hadde tall der. Stort tall som står over hele spell ikonet som teller ned cooldownen. Spørsmålet mitt er nå: hvordan får jeg tall og ikke en sånn dumm klokke lignede sak? Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det heter cooldown count. Spørs hva slags action bar du bruker. Men denne vil nok hjelpe deg Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Haha, skikkelig lame spørsmål, men hva slags Addon er det som gir den grønne sirkelen med bokstavene RA inni rundt minimapen? Lurer veldig..:S:P Lenke til kommentar
etoel Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Noen som vet hvilken raid frame som brukes her? 7007460[/snapback] Perfectraid ser det ut som. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Edit: Fant ut av det. Endret 8. oktober 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg kunne trengt en addon som legger til en actionbar med hotkeys(så jeg kan trykke shift+1/shift+ osv). Har lett en stund nå men finner ikke noen jeg liker. Vil ikke ha en addon som legger til hundre ting, bare hotkeys. Glem det, går jo an å gjøre det slik i options. Endret 9. oktober 2006 av TomFu Lenke til kommentar
Marker Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Ang Photek UI 5.3: Hvordan endrer jeg font Size på Chat edit boksen? Hvordan kan jeg styre hvor tekst som f.eks. navn på nytt område jeg entrer, kommer opp? obs: Jeg bruker Photek UI 5.3 men pga widescreen ble jeg nødt til å flytte litt rundt på ting. Endret 12. oktober 2006 av Marker Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg vil bare ha den store svarte stripa nederst fra photek ui, med chatvinduene. Hvordan får jeg til det? http://www.curse-gaming.com/en/wow/modscre...53-casting.html Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ordnes ved å endre på viewport. F.eks ved http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=4493 Lenke til kommentar
Marker Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg trodde den store stripa var en del av oSkin. Tror ikke Photek bruker ViewPort. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) bare last ned oSkin. viewport funksjonen ligger i oskin også. kan du jo bare velg hva du vil bruke Endret 12. oktober 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 har sette mange som får opp sånn greie når de får en ny crit rekord: New crit rekcord: 2545. Hvordan får jeg det? og er det sånn at den logg fører alle critsa dine? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 critline heter vel den addonen Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Crit Line du finnern på CG- Lenke til kommentar
joxan Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Trenger en addon some viser hvor mye jeg tar i dmg, den som egentlig skal vises funker ikke lenger, så om noen vet om en addon som viser hvor mye dmg jeg tar hadde det vært flott..Takk på forhand : *Edit: Finner ikke noen selv HAdde vært grait å hatt den før 18.30 (Bwl da) Endret 12. oktober 2006 av Joxan Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 har lasta ned titan bar Jeg høyreklikker på den for å velge hva jeg vil displaye. Men ikkeno kommer opp. det eneste som skjer er at ting går bort. Hvis det er noen standard ting jeg ikke vil ha der og fjerner de så går de bort. Men hvis jeg setter på at den skal displaye money så kommer ikke det.. og ikke durability heller. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Trenger en addon some viser hvor mye jeg tar i dmg, den som egentlig skal vises funker ikke lenger, så om noen vet om en addon som viser hvor mye dmg jeg tar hadde det vært flott..Takk på forhand : *Edit: Finner ikke noen selv HAdde vært grait å hatt den før 18.30 (Bwl da) 7055430[/snapback] Scrolling Combat Text - www.curse-gaming.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå