Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg bruker en spell kommer det nede på spell linja en sånn klokke som går rundt som viser cooldown på spellen. En kamerat av meg hadde tall der. Stort tall som står over hele spell ikonet som teller ned cooldownen.

 

Spørsmålet mitt er nå: hvordan får jeg tall og ikke en sånn dumm klokke lignede sak?

Lenke til kommentar

Jeg kunne trengt en addon som legger til en actionbar med hotkeys(så jeg kan trykke shift+1/shift+ osv). Har lett en stund nå men finner ikke noen jeg liker. Vil ikke ha en addon som legger til hundre ting, bare hotkeys.

 

Glem det, går jo an å gjøre det slik i options. :p

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Ang Photek UI 5.3:

 

Hvordan endrer jeg font Size på Chat edit boksen?

Hvordan kan jeg styre hvor tekst som f.eks. navn på nytt område jeg entrer, kommer opp?

 

obs: Jeg bruker Photek UI 5.3 men pga widescreen ble jeg nødt til å flytte litt rundt på ting.

Endret av Marker
Lenke til kommentar

Trenger en addon some viser hvor mye jeg tar i dmg, den som egentlig skal vises funker ikke lenger, så om noen vet om en addon som viser hvor mye dmg jeg tar hadde det vært flott..Takk på forhand :

 

*Edit: Finner ikke noen selv :dontgetit: HAdde vært grait å hatt den før 18.30 (Bwl da)

Endret av Joxan
Lenke til kommentar

har lasta ned titan bar

 

Jeg høyreklikker på den for å velge hva jeg vil displaye. Men ikkeno kommer opp. det eneste som skjer er at ting går bort. Hvis det er noen standard ting jeg ikke vil ha der og fjerner de så går de bort.

 

Men hvis jeg setter på at den skal displaye money så kommer ikke det.. og ikke durability heller.

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Trenger en addon some viser hvor mye jeg tar i dmg, den som egentlig skal vises funker ikke lenger, så om noen vet om en addon som viser hvor mye dmg jeg tar hadde det vært flott..Takk på forhand  :

 

*Edit: Finner ikke noen selv  :dontgetit:  HAdde vært grait å hatt den før 18.30 (Bwl da)

7055430[/snapback]

Scrolling Combat Text - www.curse-gaming.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...