Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg sliter veldig med at combat-logen min forsvinner hele tia. Noen som vet hva jeg  kan gjøre for å få det til å funke igjen? Bruker QuickChatScroll. Kanskje denne er problemet? I så tilfelle, er det noen tilsvarende AddOns?

6982055[/snapback]

Enkelt, fjern "auto join guild recruitment channel" - Trykk Escape deretter Interface Options.

Lenke til kommentar

Klarer ikke å få til sånne 3d bilder av ansiktet mitt og i party med andre 3d addons. En fyr fortalte meg at det følger med i photek ui. Han lasta ned fra samme side som meg og han har d og ikke jeg :( Skjønner ikke noe.. Noen som kan forklare meg hvor jeg kan laste ned en annen versjon av photek ui hvor d følger med en sånn addon?

Har også sett at photek ui har dmg meter men jeg finner den ikke..

Kanskje Narzm eller andre kunne være så snill å forklare meg det?

 

Her er min photek ui

wowscrnshot093006192005blackpaintos6.th.jpg

Endret av Skrufgreen
Lenke til kommentar
Noen som vet av en pen standalone cast bar?

6976974[/snapback]

oCB2 - Otravi Casting Bar

 

Ser slik ut: http://home.no/brute/interface3.jpg

 

Du kan finne den blandt annet inne i denne UI Complication: http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-4969-1-nezui.html

 

Vet ikke om noen har Ace'd hele sitt UI, jeg har iallefall alt ace nå utenom nurfed combatlog, performance ftw?

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Klarer ikke å få til sånne 3d bilder av ansiktet mitt og i party med andre 3d addons. En fyr fortalte meg at det følger med i photek ui. Han lasta ned fra samme side som meg og han har d og ikke jeg :(  Skjønner ikke noe.. Noen som kan forklare meg hvor jeg kan laste ned en annen versjon av photek ui hvor d følger med en sånn addon?

Har også sett at photek ui har dmg meter men jeg finner den ikke..

Kanskje Narzm eller andre kunne være så snill å forklare meg det?

 

Her er min photek ui

wowscrnshot093006192005blackpaintos6.th.jpg

6996065[/snapback]

 

Hva er den runde greia i midten?

Lenke til kommentar
Klarer ikke å få til sånne 3d bilder av ansiktet mitt og i party med andre 3d addons. En fyr fortalte meg at det følger med i photek ui. Han lasta ned fra samme side som meg og han har d og ikke jeg :(  Skjønner ikke noe.. Noen som kan forklare meg hvor jeg kan laste ned en annen versjon av photek ui hvor d følger med en sånn addon?

Har også sett at photek ui har dmg meter men jeg finner den ikke..

Kanskje Narzm eller andre kunne være så snill å forklare meg det?

 

Her er min photek ui

wowscrnshot093006192005blackpaintos6.th.jpg

6996065[/snapback]

 

Hva er den runde greia i midten?

6998519[/snapback]

 

Det er Necrosis

Lenke til kommentar
Klarer ikke å få til sånne 3d bilder av ansiktet mitt og i party med andre 3d addons. En fyr fortalte meg at det følger med i photek ui. Han lasta ned fra samme side som meg og han har d og ikke jeg :(  Skjønner ikke noe.. Noen som kan forklare meg hvor jeg kan laste ned en annen versjon av photek ui hvor d følger med en sånn addon?

Har også sett at photek ui har dmg meter men jeg finner den ikke..

Kanskje Narzm eller andre kunne være så snill å forklare meg det?

 

Her er min photek ui

wowscrnshot093006192005blackpaintos6.th.jpg

6996065[/snapback]

 

Ingen som kan hjelpe meg? :cry:

Lenke til kommentar
Klarer ikke å få til sånne 3d bilder av ansiktet mitt og i party med andre 3d addons. En fyr fortalte meg at det følger med i photek ui. Han lasta ned fra samme side som meg og han har d og ikke jeg :(  Skjønner ikke noe.. Noen som kan forklare meg hvor jeg kan laste ned en annen versjon av photek ui hvor d følger med en sånn addon?

Har også sett at photek ui har dmg meter men jeg finner den ikke..

Kanskje Narzm eller andre kunne være så snill å forklare meg det?

 

Her er min photek ui

wowscrnshot093006192005blackpaintos6.th.jpg

6996065[/snapback]

 

Ingen som kan hjelpe meg? :cry:

7004920[/snapback]

 

Jeg har ikke sett noen settings for bilder i det hele tatt i player/partyframe i ag_unitframes som er med i photek 5.2 ->

 

Mulig ta han som sa det var med tenkte på photek før 5.2 der Discord Unit Frames (DUF) ble brukt. Det enkleste du kan gjøre er å bytte ut aguf med andre unit frames (perl ligner jo en del) som inkluderer dette. Perl classic (Perl Classic UF) er et godt valg.

 

Dmg meteret i photek heter SW_stats. Det er lastet, men vises ikke. Det er en button ved minimapen som er brun med SW på - bare klikk på denne (den under atlas knappen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...