Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Hei.

Formaterte datamaskinen min for ikke så lenge siden å begynte å savne noen addons.

Husker eg hadde en addons slik eg kunne skifte til forskjelige skrifttyper, husker ikke hva den het så eg tenkte eg skulle spør her.

Hadde vært fint om noen kunne gi meg et navn eller link :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg sliter veldig med at combat-logen min forsvinner hele tia. Noen som vet hva jeg  kan gjøre for å få det til å funke igjen? Bruker QuickChatScroll. Kanskje denne er problemet? I så tilfelle, er det noen tilsvarende AddOns?

6982055[/snapback]

Enkelt, fjern "auto join guild recruitment channel" - Trykk Escape deretter Interface Options.

Lenke til kommentar

Klarer ikke å få til sånne 3d bilder av ansiktet mitt og i party med andre 3d addons. En fyr fortalte meg at det følger med i photek ui. Han lasta ned fra samme side som meg og han har d og ikke jeg :( Skjønner ikke noe.. Noen som kan forklare meg hvor jeg kan laste ned en annen versjon av photek ui hvor d følger med en sånn addon?

Har også sett at photek ui har dmg meter men jeg finner den ikke..

Kanskje Narzm eller andre kunne være så snill å forklare meg det?

Her er min photek ui

wowscrnshot093006192005blackpaintos6.th.jpg

Endret av Skrufgreen
Lenke til kommentar
Noen som vet av en pen standalone cast bar?

6976974[/snapback]

oCB2 - Otravi Casting Bar

Ser slik ut: http://home.no/brute/interface3.jpg

Du kan finne den blandt annet inne i denne UI Complication: http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-4969-1-nezui.html

Vet ikke om noen har Ace'd hele sitt UI, jeg har iallefall alt ace nå utenom nurfed combatlog, performance ftw?

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Klarer ikke å få til sånne 3d bilder av ansiktet mitt og i party med andre 3d addons. En fyr fortalte meg at det følger med i photek ui. Han lasta ned fra samme side som meg og han har d og ikke jeg :(  Skjønner ikke noe.. Noen som kan forklare meg hvor jeg kan laste ned en annen versjon av photek ui hvor d følger med en sånn addon?

Her er min photek ui

6996065[/snapback]

Hva er den runde greia i midten?

Lenke til kommentar
Synes eCastingBar er den beste cast-baren. ser fin ut, og masser av settings.

6997247[/snapback]

oCb er jo helt lik. bortsett fra at med eCb can du ikke scale teksten.

Tok copy-paste fra photek 5.3 Fungerer fint.

6997329[/snapback]

OCB bruker ace library, behøver ikke si mer egentlig :)

Lenke til kommentar
Klarer ikke å få til sånne 3d bilder av ansiktet mitt og i party med andre 3d addons. En fyr fortalte meg at det følger med i photek ui. Han lasta ned fra samme side som meg og han har d og ikke jeg :(  Skjønner ikke noe.. Noen som kan forklare meg hvor jeg kan laste ned en annen versjon av photek ui hvor d følger med en sånn addon?

Her er min photek ui

6996065[/snapback]

Hva er den runde greia i midten?

6998519[/snapback]

Det er Necrosis

Lenke til kommentar

Her er min photek ui

6996065[/snapback]

Ingen som kan hjelpe meg? :cry:

Lenke til kommentar

Her er min photek ui

6996065[/snapback]

Ingen som kan hjelpe meg? :cry:

7004920[/snapback]

Jeg har ikke sett noen settings for bilder i det hele tatt i player/partyframe i ag_unitframes som er med i photek 5.2 ->

Mulig ta han som sa det var med tenkte på photek før 5.2 der Discord Unit Frames (DUF) ble brukt. Det enkleste du kan gjøre er å bytte ut aguf med andre unit frames (perl ligner jo en del) som inkluderer dette. Perl classic (Perl Classic UF) er et godt valg.

Dmg meteret i photek heter SW_stats. Det er lastet, men vises ikke. Det er en button ved minimapen som er brun med SW på - bare klikk på denne (den under atlas knappen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...