Pathmaker Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei. Formaterte datamaskinen min for ikke så lenge siden å begynte å savne noen addons. Husker eg hadde en addons slik eg kunne skifte til forskjelige skrifttyper, husker ikke hva den het så eg tenkte eg skulle spør her. Hadde vært fint om noen kunne gi meg et navn eller link Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Noen som vet av en pen standalone cast bar? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er på jakt etter en mod som man kan se hva slags lvl mobs og slikt man finner i de forskjellige sonene når man ser på kartet. Noen som hvet ? Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei. Jeg sliter veldig med at combat-logen min forsvinner hele tia. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det til å funke igjen? Bruker QuickChatScroll. Kanskje denne er problemet? I så tilfelle, er det noen tilsvarende AddOns? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei. Jeg sliter veldig med at combat-logen min forsvinner hele tia. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det til å funke igjen? Bruker QuickChatScroll. Kanskje denne er problemet? I så tilfelle, er det noen tilsvarende AddOns? 6982055[/snapback] Enkelt, fjern "auto join guild recruitment channel" - Trykk Escape deretter Interface Options. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har et problem med combat loggen min spammer meg med at alle andr ei raidet fikk 40 mana fra BoW =P går det ann å fjerne det ? bruker den nyeste versjonen av photek Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Klart det gjør. http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...de-updated.html Endret 2. oktober 2006 av brutti Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Klarer ikke å få til sånne 3d bilder av ansiktet mitt og i party med andre 3d addons. En fyr fortalte meg at det følger med i photek ui. Han lasta ned fra samme side som meg og han har d og ikke jeg Skjønner ikke noe.. Noen som kan forklare meg hvor jeg kan laste ned en annen versjon av photek ui hvor d følger med en sånn addon? Har også sett at photek ui har dmg meter men jeg finner den ikke.. Kanskje Narzm eller andre kunne være så snill å forklare meg det? Her er min photek ui Endret 4. oktober 2006 av Skrufgreen Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=103697 noen som kan linke til bars addons, og det som er øverst og nederst på skjermen? map modden er ikke så farlig! = ) eller, noen som kan linke til oppdatert discord addons? dvs unit frames, og bars. ty! =P Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Noen som vet av en pen standalone cast bar? 6976974[/snapback] oCB2 - Otravi Casting Bar Ser slik ut: http://home.no/brute/interface3.jpg Du kan finne den blandt annet inne i denne UI Complication: http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-4969-1-nezui.html Vet ikke om noen har Ace'd hele sitt UI, jeg har iallefall alt ace nå utenom nurfed combatlog, performance ftw? Endret 4. oktober 2006 av brutti Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet av en pen standalone cast bar? 6976974[/snapback] Eller eCastingbar Bilder Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vet ikke om noen har Ace'd hele sitt UI, jeg har iallefall alt ace nå utenom nurfed combatlog, performance ftw? 6996528[/snapback] Photek 5.2 skal visstnok være Ace2, hele greien. Merker det godt på ytelsen iallefall, gikk opp 10-15fps. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Synes eCastingBar er den beste cast-baren. ser fin ut, og masser av settings. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Synes eCastingBar er den beste cast-baren. ser fin ut, og masser av settings. 6997247[/snapback] oCb er jo helt lik. bortsett fra at med eCb can du ikke scale teksten. Tok copy-paste fra photek 5.3 Fungerer fint. Lenke til kommentar
Sirkusbarnet Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Klarer ikke å få til sånne 3d bilder av ansiktet mitt og i party med andre 3d addons. En fyr fortalte meg at det følger med i photek ui. Han lasta ned fra samme side som meg og han har d og ikke jeg Skjønner ikke noe.. Noen som kan forklare meg hvor jeg kan laste ned en annen versjon av photek ui hvor d følger med en sånn addon? Har også sett at photek ui har dmg meter men jeg finner den ikke.. Kanskje Narzm eller andre kunne være så snill å forklare meg det? Her er min photek ui 6996065[/snapback] Hva er den runde greia i midten? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Synes eCastingBar er den beste cast-baren. ser fin ut, og masser av settings. 6997247[/snapback] oCb er jo helt lik. bortsett fra at med eCb can du ikke scale teksten. Tok copy-paste fra photek 5.3 Fungerer fint. 6997329[/snapback] OCB bruker ace library, behøver ikke si mer egentlig Lenke til kommentar
etoel Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Klarer ikke å få til sånne 3d bilder av ansiktet mitt og i party med andre 3d addons. En fyr fortalte meg at det følger med i photek ui. Han lasta ned fra samme side som meg og han har d og ikke jeg Skjønner ikke noe.. Noen som kan forklare meg hvor jeg kan laste ned en annen versjon av photek ui hvor d følger med en sånn addon? Har også sett at photek ui har dmg meter men jeg finner den ikke.. Kanskje Narzm eller andre kunne være så snill å forklare meg det? Her er min photek ui 6996065[/snapback] Hva er den runde greia i midten? 6998519[/snapback] Det er Necrosis Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Klarer ikke å få til sånne 3d bilder av ansiktet mitt og i party med andre 3d addons. En fyr fortalte meg at det følger med i photek ui. Han lasta ned fra samme side som meg og han har d og ikke jeg Skjønner ikke noe.. Noen som kan forklare meg hvor jeg kan laste ned en annen versjon av photek ui hvor d følger med en sånn addon? Har også sett at photek ui har dmg meter men jeg finner den ikke.. Kanskje Narzm eller andre kunne være så snill å forklare meg det? Her er min photek ui 6996065[/snapback] Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
etoel Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Klarer ikke å få til sånne 3d bilder av ansiktet mitt og i party med andre 3d addons. En fyr fortalte meg at det følger med i photek ui. Han lasta ned fra samme side som meg og han har d og ikke jeg Skjønner ikke noe.. Noen som kan forklare meg hvor jeg kan laste ned en annen versjon av photek ui hvor d følger med en sånn addon? Har også sett at photek ui har dmg meter men jeg finner den ikke.. Kanskje Narzm eller andre kunne være så snill å forklare meg det? Her er min photek ui 6996065[/snapback] Ingen som kan hjelpe meg? 7004920[/snapback] Jeg har ikke sett noen settings for bilder i det hele tatt i player/partyframe i ag_unitframes som er med i photek 5.2 -> Mulig ta han som sa det var med tenkte på photek før 5.2 der Discord Unit Frames (DUF) ble brukt. Det enkleste du kan gjøre er å bytte ut aguf med andre unit frames (perl ligner jo en del) som inkluderer dette. Perl classic (Perl Classic UF) er et godt valg. Dmg meteret i photek heter SW_stats. Det er lastet, men vises ikke. Det er en button ved minimapen som er brun med SW på - bare klikk på denne (den under atlas knappen). Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 noen som kan linke til nye "dmg tall"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå