Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva heter 3D greia som viser bildet av seg selv, party og target som passer til Photek UI?

6954645[/snapback]

 

Adapt

 

Hvordan får jeg combat loggen min til å vise hva jeg purger av motstanderen min?

 

Nå viser den kun "You purge "x"" men det står ikke hva jeg purger. Før husker jeg det sto "you purge" you remove "x's" Arcane Intellect etc.

 

Bruker forøvrig ChatMod.

 

edit: Nytt problem:

 

Avogtil blir tooltip blåst opp noe så infernalsk når jeg muser over noe. Bruker oSkin og TinyTip.. vet ikke helt hva som forårsaker det.

tooltipbl1.th.jpg

Endret av superreven
Lenke til kommentar
hei :p jeg bruker aldri addons eller noe sånt men lurer på den ting.

 

når det står s-1 på en av knappene på UI enen deres er det menig at dere skal da trykke på S og så på 1 får og gjøre det knappen viser? :p er ikke det litt stress får eks: rogues som pleier og røre seg mye i kamp

6963786[/snapback]

Shift + 1

 

Og om det står c-1 så bruker det og være ctrl + 1

Lenke til kommentar
hei :p jeg bruker aldri addons eller noe sånt men lurer på den ting.

 

når det står s-1 på en av knappene på UI enen deres er det menig at dere skal da trykke på S og så på 1 får og gjøre det knappen viser? :p er ikke det litt stress får eks: rogues som pleier og røre seg mye i kamp

6963786[/snapback]

Shift + 1

 

Og om det står c-1 så bruker det og være ctrl + 1

6963819[/snapback]

 

 

ååååå skjønnte nå :p meg litt treig :tease:

Lenke til kommentar

Hehe, tinytip for nærsynte^^

 

Ser ut som om du har fått oskin sin bakgrunn. Prøv å sette background til default i tinytip og slå av tooltip i oskin.

 

 

 

Hva heter 3D greia som viser bildet av seg selv, party og target som passer til Photek UI?

6954645[/snapback]

 

Adapt

 

Hvordan får jeg combat loggen min til å vise hva jeg purger av motstanderen min?

 

Nå viser den kun "You purge "x"" men det står ikke hva jeg purger. Før husker jeg det sto "you purge" you remove "x's" Arcane Intellect etc.

 

Bruker forøvrig ChatMod.

 

edit: Nytt problem:

 

Avogtil blir tooltip blåst opp noe så infernalsk når jeg muser over noe. Bruker oSkin og TinyTip.. vet ikke helt hva som forårsaker det.

tooltipbl1.th.jpg

6955320[/snapback]

Lenke til kommentar
Jeg installerte Photeks ui 5,2 på laptopen min idag.

Problemet er at skjermen på denne pc'en er 1280x800 (widescreen), derfor "passer" det ikke inn.

 

Må jeg justere dette manuelt eller er det et enkelt grep jeg kan gjøre for å få alt på plass?

6953461[/snapback]

 

Du må nok gjøre det manuelt, men det er ikke mye du må gjøre.

Photek er laget for 1280x1024 tror jeg, så bredden skal være riktig.

Så buffbar og minimap skal være riktig.

Ikke noen lettvint måte jeg vet om i alle fall.

 

- Viewporten din er vel for stor, den er vel for langt ned. Denne setter du i oskin (meny nederst til venstre).

 

- Du må flytte chatboxene. Høytreklikk tab'en og unlock. Resize og flytt.

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...