superreven Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Noen som vet om det lar seg enkelt gjøre å få dette til å passe til 1680x1050 oppløsning? Det ser passe innviklet ut å sette seg inn i alle /dab /dart /duf menyene og hvis det går an å bare stikke i en slags config fil eller noe å endre oppløsning hadde det spart meg for mye hodebry.. edit: siden jeg ikke hadde noe bedre å gjøre på - har jeg satt meg litt inn i det og fått det tålig bra til. Lurer på et par ting: 1. Drage art tingen som går over minimappet fører til at jeg ikke kan muse over veins/herbs etc. på minimappet.. eller jeg kan, men det viser ikke hva det er for noe. Selv om det er hull for minimappet virker det som det dekker for det allikevel. 2. Når du klikker enter kommer chat linjen opp over chatloggen.. men siden jeg har måttet re-scale ligger den feil til - hvordan flytter jeg denne? Endret 22. september 2006 av superreven Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Minimapen kan du flytte med Moveanything(trykk Ecs in-game så finner du det) Dragen kan du flytte med discord art. /dart. Hvis du ikke kan trykke på minimapen betyr det at dragebildet ligger over. sett det som background. Chatboxen: skriv /confab undock, så kan du flytte den hvor du vil. de hvite linjene kan også fikses i /dart. bare gjør de lengere Endret 22. september 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Kan noen linke til Nurfed UI som funker? prøver å laste ned men får ikke den til å funke, får bare out of date. Vil helst ha hele pakka:D Load out of date addon er en jævlig fin ting da:D funkre nå Endret 22. september 2006 av Mazage Lenke til kommentar
superreven Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Takk for hjelp brannmannsam Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Host Hvordan er det man legger inn en UI? Må man slette ting først? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Nei det er kjempelett. Du bare legger såkalte addons inn in din xxx/worldofwarcraft/interface/addons mappe. Det finner mange forskjelligeaddons, noen gir funksjonalitet mens andre gir bare et annet utseende. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Klarte det på en måte nå... la inn Phoetek UI eller noe. Veldig stilig å se på. MEN!! Alt som kan kalles oppsett av actionbars, keybindings o.l. er jo helt forskrudd for en rogue Noen som har noen erfaring innen denne UI'en? - Kan si at så lang klarer jeg ikke å flytte på noe som helst selv om jeg enabler "dragging". - Og det er fire actionsbars som ligger fremme midt på skjermen som en stor dobbel action bar, men hvis jeg legger noe i "actionbar 2" (øverst til høyre) delen kommer den knappen til actionbar 1 også + at den fjerner knappene som er i actionbar 1. Begynner å lure på om dette rett og slett ikke er en melee UI i det heletatt Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Photek UI er i utgangspunktet mage ui. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det har jeg skjønt ettersom det er et innebygget mage oppsett der. Men står at det skal funke for melee og, men alt er helt kaos for meg Og UI'ner så søøøøøøøøøøøøøøt! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det er jo ekstra vanskelig for deg som rogue, du må sette opp dab til å skifte actionbars når du stealther og sånn så det kan være litt slitsomt. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Japp, fant en walkthrough nå. Virker som mannen bak UI'en satt seg ned og tenkte: "Hvordan kan jeg få gjort det her vanskeligst mulig for rogues? Og jeg skal hvertfall ikke skrive ord som faktisk betyr noe her!" Så gir opp denne og leter etter en annen fin og enkel en Men blir sikkert same old boring standar wow look til slutt *wimp* Lenke til kommentar
superreven Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har oppgradert til Photek v.5 nå og sitter og pusler litt med den.. Har noen spørsmål: 1. Den svarte bården som er øverst, hvilken mod styrer den? Jeg vil ha den vekk, og det ser ikke ut som det er viewport sånn som sist (Photek v4B). 2. Chatknappene er borte, og det vil jeg de skal være, men så dukket plutselig opp og ned knappene for det midterste chatvinduet opp... hvordan får jeg de bort igjen? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Reached Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 1. Dart tenker jeg. 2. Ls_Chat. Bruk den addonen Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) 1. Det er oSkin. Skriv /oskin topframe. 2. Det er vChat. Prøv /vchat Edit Endret 24. september 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
superreven Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 1. Det er oSkin. Skriv /oskin topframe.2. Det er vChat. Prøv /vchat Edit 6926704[/snapback] Takk igjen! Det gjorde susen Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 http://www.discordmods.com/cgi-bin/showUI.pl?msgnum=681 Hvordan får jeg UIen til å funke, sist jeg prøvde ble det bare den vanelige, bare mye dårligere kvalitet Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Noen som har forslag til fin UI for priests? helst en endgame ui som ikke tar for mye minne, gidder ikke at det skal smålagge litt når vi begynner å aoe 'n shit... =) Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Photek 5.1 Nesten alt basert på ace2. Bruker lite minne. har omtrent alt du trenger. Endret 24. september 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Ok legger med et bilde her og håper på fantastiske svar, etter som jeg er helt blank etter 2 dager med forsøk. 1: Jeg vil ha min egen health/energy bar opp ved siden av minimapet. Men har ikke sjangs. Hvordan får jeg flyttet på denne? Har lest noe om /daf skal gjøre susen, men ikke noe skjer når jeg trykker /daf. (Prøvde å legge inn discord action frame/art/bar manuelt, men da fikk jeg en blanding av vanlig wow style og photek). 2: Keybindings er helt utrolig vanskelig å skjønne seg på. Jeg la til ID til hver knapp, men hvis jeg setter knapp 75 til å være "F" så er den ikke det. (Jeg er nå i /dab menyen) Samtidig lurer jeg på om den ene hovedbaren er èn linje, eller om den er 4 sammensatte (eller hva det er). Fordi helt ærlig så vet jeg ikke hva som er hva i den utolig latterlige KeyBindings menyen. 3. Nederste linje av actionbar linjene får jeg ikke satt inn noen knapper Det bare går ikke. Prøvde å sette proffessionsknapper der, men de vil ikke legge seg der. Akkurat som det er låst. Endret 24. september 2006 av bandreas Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 ok 1. Unitframes - /aguf config, ta bort lock. 2. Discord action bar - /dab, button layout, set action IDs, set range of IDs 1 til 48 fe.ks(kommer ann på hvor mange knapper du bruker) 3. for å sette keybindigs er det bare å trykke "keybindings" i /dab knappene ved chaten der ser ut som blizz. bar. trykk "Esc" å gå til interface å advenced options. marker av alle i action bars. Buff baren i høyre hjørnet unlocker du ved /elkbuffbar locked false (bytt ut fales med "true" for å låse den fast) For å flytte Minimapen: /squeenix locked, ellerno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå